Αύξηση πωλήσεων κατά 4,3% παρουσίασε πέρυσι η Lidl, ενώ υψηλότερο είναι το ποσοστό που καταγράφει τους πρώτους μήνες της φετινής χρήσης (Μάρτιος 2019-Φεβρουάριος 2020), εκτιμώντας μάλιστα ότι θα το διατηρήσει και τους επόμενους μήνες.
Η Lidl γενικά παραμένει αισιόδοξη για την πορεία της στην Ελλάδα, με τον πρόεδρο της διοίκησης της Lidl Ελλάς Ιάκωβο Ανδρεανίδη να δηλώνει ότι η αλυσίδα είναι ο τρίτος παίκτης στο οργανωμένο λιανεμπόριο με μερίδιο 15% και ότι ο στόχος είναι η ενίσχυση της θέσης της.
Στο πλαίσιο αυτό εφέτος η αλυσίδα θα επενυδύσει 120 εκατ. ευρώ, θα δημιουργήσει 6 νέα καταστήματα κυρίως στη νησιωτική χώρα, θα ενισχύσει τα logistics center της και την γκάμα των προϊόντων της κατά 10%.
Για το οικονομικό έτος 2019 (1/3/2019-28/2-2020), οι επενδύσεις της Lidl Ελλάς θα είναι 40 εκατ. ευρώ περισσότερες από πέρυσι και περιλαμβάνουν:
– την ολοκλήρωση του πλάνου εγκατάστασης φούρνου (bake off) σε όλα τα καταστήματα
– την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και συγκεκριμένα τη δημιουργία νέων χώρων ψυγείου και κατάψυξης και την τοποθέτηση ραφιών σε 3 από τα 4 logistics centers (Αθήνα, Τρίκαλα, Σίνδος).
– Τη δημιουργία νέου logistic center.
– Την προσθήκη 250 νέων κωδικών προϊόντων στο χαρτοφυλάκιο της.
Σήμερα το δίκτυο της Lidl Hellas αριθμεί 223 σημεία, ο πήχης εφέτος είναι τα 229 καταστήματα, τα 240 το 2020 και τα 300 σε βάθος χρόνου. Στόχος η εξυπηρέτηση ακόμη περισσότερων περιοχών στη νησιωτική Ελλάδα και την Αττική, αλλά και στα Ιωάννινα όπου θα δημιουργηθεί και τρίτο κατάστημα.