του Γιάννη Λεοντάρη

 

Τη στρατηγική της επάνω στην τεχνητή νοημοσύνη παρουσίασε στην Ελλάδα η Lenovo, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον.

 

 

Την εκδήλωση, με θέμα «ΑΙ for All»,  προλόγισε ο γενικός διευθυντής της Lenovo Ελλάδας και Κύπρου, Παναγιώτης Μακρυνιώτης, με μια εισαγωγή για το Lenovo 360, τη στρατηγική της εταιρίας που ενοποιεί δομές παγκόσμιων καναλιών και εισάγει λύσεις που επιτρέπουν μεγαλύτερη παραγωγικότητα και συνεργασία στο εργατικό δυναμικό, ευελιξία υποδομής και βελτιώσεις βιωσιμότητας, αλλά και στις πρωτιές της εταιρείας η οποία, τη χρονιά που μας πέρασε, ήρθε πρώτη σε όλες τις κατηγορίες H/Y.

Μαζί του και ο Ivan Bozev, Lenovo ISO Managing Director CSEE, ο όποιος αναφέρθηκε στην ιστορία της εταιρείας στην Ελλάδα και στην πολύτιμη συμβολή των συνεργατών της που έφεραν βήμα βήμα όλα αυτά τα χρόνια την Lenovo στη πρώτη θέση στις προτιμήσεις καταναλωτών και εταιρικών πελατών.

Παράλληλα, εξήγησαν τη νέα στρατηγική της εταιρίας που υπόσχεται να φέρει την τεχνητή νοημοσύνη σε όλους, αναπτύσσοντας τεχνολογίες που αλλάζουν τον κόσμο και δημιουργούν μια αξιόπιστη και βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία, χωρίς αποκλεισμούς.

 

Η τεχνική νοημοσύνη από το ΜΙΤ και τη Lenovo

 

Η εκδήλωση ξεκίνησε με key note speech από τον Μιχάλη Μπλέτσα, Director of Computing του MIT Media Lab, ο οποίος έκανε μια αναδρομή στην ιστορία της Τεχνητής Νοημοσύνης και ανέλυσε τόσο τις προκλήσεις, όσο και για τις αμέτρητες ευκαιρίες που φέρνει η tεχνητή nοημοσύνη σε όλους τους τομείς της ζωής μας.

 

 

Στη συνέχεια ο Κοσμάς Κίτσος, Lenovo Country Sales Manager ISG μίλησε για τις λύσεις της Lenovo from pocket to cloud – ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων τεχνητής νοημοσύνης οι οποίες καλύπτουν όλες τις γνωστές κάθετες αγορές, βασισμένες σε ειδικό υλικό από την Lenovo και λογισμικό από επιλεγμένους παραγωγούς λογισμικού παγκόσμιας εμβέλειας.

Κατόπιν, ο Γεράσιμος Κοτσώνης, Lenovo IDG Channel Sales Manager, ανέλυσε πώς η Lenovo οδηγεί τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο η Lenovo ενισχύει την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, παρέχοντας συγχρόνως μια σύντομη ματιά στα μελλοντικά καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας. Επιπλέον, παρουσίασε τις προκλήσεις και τις προτάσεις της Lenovo στο σημαντικό ζήτημα της βιωσιμότητας στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

Τέλος, η Στέηβη Λιναρδάτου, Director of Junior High School στα Εκπαιδευτήρια Aυγουλέα- Λιναρδάτου, μαζί με τον Βασίλη Παλαιολόγο, Lenovo Enterprise & Public Sector Sales Manager, μοιράστηκαν το success story της συνεργασίας τους για την δημιουργία του σχολείου του μέλλοντος.

 

Βραβεύσεις σε συνεργάτες

 

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την αναγνώριση των συνεργατών της Lenovo, με βραβεύσεις σέ όλους όσους υπήρξαν αναπόσπαστo κομμάτι της επιτυχίας της Lenovo σε Ελλάδα και Κύπρο, τα όποια ανακοίνωσε, με την βοήθεια του AI, ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, Lewis Hamilton, ενώ ολοκληρώθηκε με cocktail party.

 

 

Με αφορμή την εκδήλωση, o γενικός διευθυντής της Lenovo Ελλάδας και Κύπρου, Παναγιώτης Μακρυνιώτης, δήλωσε σχετικά:

  • «Η φετινή εκδήλωση της Lenovo είναι ένα ταξίδι στη νέα εποχή: Την εποχή του A.I., η όποια για την Lenovo δεν είναι πια το μέλλον αλλά το παρόν, με ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και το όραμά μας για το «AI for All», που επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο η Lenovo απελευθερώνει τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για να φέρει τον έξυπνο μετασχηματισμό σε κάθε πτυχή της ζωής μας και σε κάθε κλάδο- από τα smartphones μέχρι το cloud- με ειδικά κατασκευασμένες AI-ready συσκευές, υποδομές, λύσεις και υπηρεσίες σχεδιασμένες για να βοηθήσουν βιομηχανίες, επιχειρήσεις και ιδιώτες σε όλο τον κόσμο, να κάνουν το επόμενο τεχνολογικό τους βήμα.»

Παράλληλα,  o Γιάννης Χουρδάκης SMB Sales Manager, της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε από την πλευρά του:

  • «Η σημερινή μέρα αντιπροσωπεύει για όλους εμάς στην Lenovo μία γιορτή τεχνολογικής καινοτομίας που γιορτάζουμε μαζί με τους συνεργάτες και πελάτες μας. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι μια από τις βασικές αξίες  της κουλτούρας στη Lenovo. Είτε αυτοί είναι εταιρικοί πελάτες, καταναλωτές ή συνεργάτες, είτε οι ευρύτερες κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε,  στη Lenovo προσπαθούμε να δεσμευόμαστε με ουσιαστικό και αποτελεσματικό τρόπο και επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών για όλους, ανά πάσα στιγμή.»

Τέλος, Βικτώρια Λουπάκου, Marketing Manager της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε σχετικά:

  • «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή που έχουμε μαζί μας σήμερα τόσους εκλεκτούς συνεργάτες, για να γιορτάσουμε και να γνωρίσουμε την ουσία της φιλοσοφίας που κρύβεται πίσω από κάθε προϊόν και κάθε καινοτομία της Lenovo, η όποια πλέον οδηγεί τις εξελίξεις στην νέα εποχή της τεχνητής νοημοσύνης».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ