Γράφει η «ξενόδοχος»
- «Οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις».
Μήνυμα προς τους πελάτες της προκειμένου να αιτιολογήσει τις πολύωρες καθυστερήσεις στα ελληνικά αεροδρόμια, ξεκινώντας από το Ελ. Βενιζέλος αλλά και άλλους προορισμούς σε δημοφιλή νησιά όπως αυτό της Μυκόνου, της Σαντορίνης κ.α. απηύθυνε χθές η Aegean με την υπογραφη του διευθύνοντος συμβούλου κ. Δημήτρη Γερογιάννη.
- «Η βελτίωση της ταξιδιωτικής σας εμπειρίας και η ικανοποίηση των αναγκών σας σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης βρίσκονται στο επίκεντρο των καθημερινών μας προσπαθειών σε όλη τη διάρκεια των 20 χρόνων λειτουργίας μας.Άλλωστε η ποιότητα των υπηρεσιών μας βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας και πίσω από κάθε επένδυση στην εκπαίδευση, στην κουλτούρα των ανθρώπων και στο στόλο μας. Ένα κύριο στοιχείο της προσπάθειάς μας, που αποτελεί διαχρονικό χαρακτηριστικό της εταιρείας μας, είναι η συνέπεια στις ώρες αναχώρησης των πτήσεων μας», αναφέρει ο κ. Γερογιάννης.
»Ωστόσο, το διάστημα των τελευταίων δύο μηνών αποτελεί εξαίρεση, καθώς οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια. Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.
Παράλληλα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις.
Βεβαίως, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι στην δικαιοδοσία μας. Καταβάλουμε όμως κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος.
Παράλληλα, εφαρμόζουμε αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις και επιπροσθέτως την διαχρονική μας πολιτική παροχής δωρεάν εισιτηρίων. Γνωρίζουμε όμως ότι κάποιες φορές αυτό δεν είναι αρκετό.
Ο σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για ακόμα μία φορά για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και για την κατανόησή σας σε αυτήν την δύσκολη περίοδο.
Φυσικά, θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μεθοδικά και να επενδύουμε στους ανθρώπους και στον στόλο μας, για να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή σας.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης Γερογιάννης
Διευθύνων Σύμβουλος»
Σημειώνεται ότι το ζήτημα έχει απασχολήσει και το κυβερνητικό επιτελείο και χθες υπήρξαν επαφές και μεταξύ του αρμόδιου υφυπουργού Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη και του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά σε μέτρα, μεταξύ των οποίων και η μεταφορά τεσσάρων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας από το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών (ΚΕΠΑΘ) της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) στο αεροδρόμιο της Αθήνας στο οποίο σημειώνονται και οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις.
Στις πρωτοβουλίες εντάσσονται και οι διαδικασίες για τη μετάταξη 13 υπαλλήλων στο σώμα ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, ενώ υπήρξε και αίτημα στο υπουργείο Οικονομικών για έγκριση πίστωσης 962 χιλ. ευρώ ετησίως ώστε να προσληφθούν 47 ελεγκτές.