Στη διεύρυνση των μέτρων πρόληψης προχωρά ο Εθνικός Φορέας “Ελληνικό Κτηματολόγιο”, στο πλαίσιο προστασίας εργαζομένων και πολιτών κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Σε σχέση με την επιτόπια Εξυπηρέτηση Κοινού, τις επιτόπιες πωλήσεις Αεροφωτογραφιών & Χαρτών και την επιτόπια εξυπηρέτηση του Κτηματολογίου Πρωτευούσης, που παρέχονται στις κεντρικές εγκαταστάσεις του Κτηματολογίου (Λεωφόρο Μεσογείων 290):

-Εξυπηρέτηση Κοινού
Όλοι οι πολίτες, για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Ελληνικού Κτηματολογίου, καλώντας στο τηλ. 210 6505600 (ώρες λειτουργίας 8:30 – 13:00) ή αποστέλλοντας e-mail στο κεντρικό e-mail του Κτηματολογίου: ktimagen@ktimatologio.gr. Για κάθε άλλη υπηρεσία ή συναλλαγή με το Ελληνικό Κτηματολόγιο, οι πολίτες θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνούν στο τηλεφωνικό κέντρο, που θα τους δίνει πρόσβαση στις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά. Εφόσον το Τμήμα Εξυπηρέτησης Κοινού κρίνει πως η υπόθεση είναι εξαιρετικά επείγουσα, θα συνεννοείται με τους πολίτες οι οποίοι θα προσέρχονται στα γραφεία του Κτηματολογίου ΜΟΝΟ με προκαθορισμένο ραντεβού.

-Πωλήσεις Αεροφωτογραφιών & Χαρτών

Οι πολίτες θα αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις συντεταγμένες της περιοχής και τις ημερομηνίες ενδιαφέροντος τους, θα ενημερώνονται για τις υπάρχουσες Αεροφωτογραφίες, θα επιλέγουν αυτές που ικανοποιούν τις απαιτήσεις τους, θα συντάσσεται η παραγγελία που θα τους αποστέλλεται για πληρωμή. Οι αεροφωτογραφίες θα αποστέλλονται με courier με χρέωση του πολίτη. Σε περίπτωση που ο αιτών επιθυμεί να παραλάβει ο ίδιος τα στοιχεία που ζήτησε θα μπορεί να προσέρχεται ο ίδιος στην υπηρεσία ΜΟΝΟ κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού.

-Γραφείο Κτηματολογίου Πρωτευούσης

Οι πολίτες, πλέον, μπορούν να υποβάλουν αίτηση ηλεκτρονικά (στο gkp@ktimatologio.gr) και να παραλάβουν οι ίδιοι τα αιτούμενα στοιχεία, προσερχόμενοι ΜΟΝΟ κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού ή να τα παραλαμβάνουν μέσω ταχυμεταφοράς με χρέωση του αιτούντα. Η Διοίκηση του Ελληνικού Κτηματολογίου υπενθυμίζει ότι υπάρχει εγκατεστημένο και λειτουργεί ολοκληρωμένο σύστημα ψηφιακών υπηρεσιών τόσο για τους πολίτες όσο και για τους επαγγελματίες. Καλούμε τους πολίτες να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους, με το Κτηματολόγιο μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου, αποφεύγοντας να μεταβαίνουν οι ίδιοι στα γραφεία”.

Σχετικά με το φλέγον ζήτημα των προστίμων, όπως έγινε γνωστό μπαίνουν στον «πάγο» για τουλάχιστον δύο μήνες τα νέα πρόστιμα για το Κτηματολόγιο τα οποία πρόκειται να θεσμοθετηθούν εντός Απριλίου.

Σύμφωνα με τα  “ΝΕΑ” αναμένεται να δοθεί παράταση για την ανάρτηση στον Δήμο Αθηναίων -η οποία επρόκειτο να αρχίσει στις 8 Απριλίου – που θα ανακοινωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

Το Κτηματολόγιο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών προχώρησε στη δημιουργία μιας νέας εφαρμογής , έτσι ώστε για πρώτη φορά- οι όποιες αλλαγές που πρέπει να γίνονται ηλεκτρονικά και να μην απαιτείται (όπως ίσχυε μέχρι σήμερα) η φυσική παρουσία των ενδιαφερομένων στο Γραφείο Κτηματογράφησης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ