Την ανοδική πορεία που παρουσίασε στο εξάμηνο, παρουσιάζει η Κρι Κρι και στο εννεάμηνο, ενώ ανάλογα αποτελέσματα αναμένει η διοίκησή της, υπό τον Παναγιώτη Τσινάβο, για το σύνολο του έτους.

Αυτό αναφέρεται μεταξύ άλλων στην οικονομική έκθεση της εταιρείας για το α’ εξάμηνο που κοινοποιήθηκε χθες.

Αυτό το διάστημα η Κρι Κρι υλοποιεί επενδυτικά σχέδια για την αναβάθμιση του εργοστασίου γιαουρτιού, συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Για τα σχέδια αυτά, η εταιρεία έχει υποβάλλει αιτήσεις υπαγωγής τους στον αναπτυξιακό νόμο ν.4399/2016.

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα εξαμήνου, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €60,00 εκ. έναντι €41,19 εκ. το 2017 (αυξημένος +23,8%).

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €11,71 εκ. έναντι €8,22 εκ. το εξάμηνο 2017. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €10,17 εκ., έναντι €6,81 εκ. το εξάμηνο 2017, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €7,36 εκ., έναντι €4,90 εκ. το εξάμηνο 2017.

Στην εγχώρια αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε €13,58 εκ., αυξημένες κατά +15,2%. Η εταιρεία πρόσθεσε στο δίκτυό της περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενίσχυσε την παρουσία της στο κανάλι των super markets. Επίσης, σημαντική επιτυχία σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού , τα οποία λανσαρίστηκαν στη φετινή σεζόν. Έτσι, το brand Κρι Kρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%  (Nielsen, Ιούλιος 2018).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε € 20,31 εκ. , αυξημένες κατά +16,3%  εστιάζοντας  στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών. Έτσι η εταιρεία αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού σε  15,2% διατηρώντας τη 2η θέση, ενώ συνεχίζει να κατέχει την 1η θέση στα παιδικά με μερίδιο 39% (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2018).

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +37,2%). Η εταιρεία αξιοποιεί τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνει τις υπάρχουσες συνεργασίες, με τις εξαγωγές να ξεπερνούν το 33% των συνολικών πωλήσεων. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για την βρετανική αγορά ενόψει Brexit, με την διοίκηση της Κρι Κρι να εξετάζει εναλλακτικές, όπως επανειλημμένα έχει αναφέρει.