του Γιάννη Λεοντάρη

Όταν ο πελάτης παραγγέλνει ένα προϊόν και επιλέγει την παράδοση στο μέρος που έχει υποδείξει, το πρόβλημα που συνήθως δημιουργείται είναι το γεγονός ότι το «χρονικό παράθυρο» της παράδοσης είναι αρκετά μεγάλο, με συνέπεια να χρειαστεί πολλές φορές να χάσει ένα σημαντικό διάστημα της ημέρας περιμένοντας την παραγγελία του, ενώ δεν είναι λόγες οι φορές που η παραγγελία παραδίδεται εκτός του συγκεκριμένου «χρονικού παραθύρου», καθώς μεσολαβούν και άλλοι παράγοντες, όπως η κίνηση στους δρόμους, η καθυστέρηση παράδοσης μιας προηγούμενης παραγγελίας κλπ.

  • Λύση στα παραπάνω προβλήματα έρχεται να δώσει η νέα υπηρεσία «Παράδοση με ραντεβού» από την αλυσίδα καταστημάτων «Κωτσόβολος», μέσω της οποίας οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να παραλάβουν την παραγγελία τους στον χώρο τους, επιλέγοντας την ημέρα και το δίωρο παράδοσης που επιθυμούν, είτε online, είτε σε φυσικό κατάστημα, είτε τηλεφωνικώς.
  • Με τον τρόπο αυτό, το «χρονικό παράθυρο» για την αναμονή της παραγγελίας μειώνεται σημαντικά, και ο πελάτης γνωρίζει επακριβώς το διάστημα κατά το οποίο θα χρειαστεί να αναμείνει για την παράδοση της παραγγελίας του.

 

Η νέα υπηρεσία ισχύει προς το παρόν για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα και Ιωάννινα, ενώ σύντομα πρόκειται να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ