Θετικό πρόσημο καταγράφουν τα μεγέθη της εταιρείας, Κωτσόβολος, για μια ακόμη χρονιά. Συγκεκριμένα, για το οικονομικό έτος 2019-2020, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα 538 εκ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3.5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2018-2019, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €26.2 εκ., από €25,2 που ανήλθαν το προηγούμενο έτος.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €21.3 εκ., από €20,1 το 2018-2019. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €11.4 εκ., από €10.7 το προηγούμενο έτος.
Ενδεικτικά η εταιρεία καταγράφει αύξηση 46% στις πωλήσεις των τελευταίων 4 ετών.
Οι επενδύσεις συνεχίζονται
Με συνεχείς επενδύσεις στο εκτενές δίκτυο των 95 φυσικών καταστημάτων, αλλά και στο kotsovolos.gr, η Κωτσόβολος πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε όλα τα σημεία επαφής της με τους πελάτες της. Καινοτόμες εφαρμογές και αναβαθμισμένα εργαλεία εξυπηρέτησης βοηθούν τους συμβούλους πωλήσεων να βελτιστοποιήσουν την αγοραστική εμπειρία.
Η εταιρεία τη χρονιά που πέρασε λάνσαρε το Pay Express, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του κινητού που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η πρωτοπόρα εφαρμογή Pay Εxpress, σε συνδυασμό με τα Ταμεία Express σε θέσεις πωλητών, μια ακόμη πρωτοπορία της Κωτσόβολος, δημιουργήθηκαν για να αναβαθμίσουν την εμπειρία αγοράς, αποτελώντας ένα σημαντικό σύμμαχο και στην προστασία της δημόσιας υγείας την περίοδο αυτή.
Με σημαντικές τεχνολογικές επενδύσεις στην εφοδιαστική της αλυσίδα και με μία νέα ακόμα υπερσύγχρονη αποθήκη 17.000 τμ., η Κωτσόβολος αυξάνει σημαντικά όχι μόνο τις επιχειρησιακές της δυνατότητες και την παραγωγικότητά της, αλλά πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης για τους πελάτες της.
Σύμφωνα με την εταιρεία, σε μία χρονιά με πρωτοφανείς συνθήκες παγκοσμίως, η ομάδα των 2.600 εργαζομένων της Κωτσόβολος, εργάζεται επίμονα και με υψηλό αίσθημα ευθύνης για τους πελάτες της. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στους εργαζομένους της με πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης τον προηγούμενο χρόνο.
Σε δηλώσεις του ο κ. Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Κωτσόβολος – Dixons South East Europe σημείωσε πως:
«Το 2020 αναδείχτηκε σε μία χρονιά ορόσημο για την ανθρωπότητα, ένα νέο σημείο αναφοράς για τις ανθρώπινες σχέσεις, και επαναπροσδιόρισε την έννοια της κανονικότητας. Ο αντίκτυπος της υγειονομικής κρίσης είναι εμφανής σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης έκφανσης. Οι αλλαγές που προκύπτουν από την εξέλιξη ή την αλλαγή στον τρόπο ζωής των ανθρώπων, έχουν ήδη επηρεάσει και τη λειτουργία των επιχειρήσεων, αλλά και τη σχέση τους με τους πελάτες. Ο τρόπος που καταναλώνουμε αγαθά και υπηρεσίες, που ταξιδεύουμε, ή ακόμα και που απολαμβάνουμε την τέχνη ή ένα φαγητό με φίλους, είναι πλέον διαφορετικός. Όσο και αν η νέα αυτή πραγματικότητα φοβίζει, είναι φανερό ότι η τεχνολογία αποτελεί ένα μεγάλο σύμμαχο στην προσπάθεια να επιβιώσουμε, αλλά και να συνεχίσουμε, την ιδιωτική και επαγγελματική μας ζωή. Στο δικό μας κλάδο, ο ρόλος της τεχνολογίας είναι κομβικός. Ο κόσμος πια ζει περισσότερο στο σπίτι του, συμβιώνει με τις συσκευές του και πλέον έχει διαφορετικές απαιτήσεις. «Η τεχνολογία μάς ξανά-συστήνεται» και εμείς έχουμε χρέος να ενδυναμώσουμε τους ανθρώπους, κάνοντάς την προσιτή σε όλους, ώστε να απολαμβάνουν στο έπακρο την κάθε τους στιγμή.»