Ο επιδημία του κορωνοϊού δημιούργησε ανησυχία στους καταναλωτές, οι οποίοι εξαιτίας της έξαρσης, έσπευσαν στα σούπερ μάρκετ προκειμένου να προμηθευτούν είδη πρώτης ανάγκης, και όχι μόνο.
Έρευνα της IRI αποτυπώνει το κλίμα που διαμορφώθηκε την εβδομάδα 24/02-2020-01/03/2020 στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.
Ειδικότερα, την εβδομάδα πριν την Καθαρά Δευτέρα σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (FMCG + Bazaar) κατά 35,7% σε σχέση με την περσινή εβδομάδα πριν την Καθαρά Δευτέρα (04/03/2019-10/03/2019).
Η αύξηση πωλήσεων σε αξία της εβδομάδας 24/02-2020-01/03/2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή ημερολογιακή εβδομάδα (25/02/2019-03/03/2019) είναι 41,8%, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.
Έναάλλο χαρακτηριστικό της περιόδου που διανύουμε είναι η κάθετη αύξηση το παραγγελιών από τα e-shop των σούπερ μάρκετ.
Bάσει υπολογισμών κατά μέσο όρο, η τιμή στο ηλεκτρονικό καλάθι προσδιορίζεται στα 88 ευρώ, με το 65% τον προϊόντων που πωλούνται να είναι τρόφιμα και το 35% προϊόντα άλλων κωδικών.