Στις προοπτικές που δημιουργούνται για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τον κομβικό ρόλο του στην περιοχή αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΟΛΘ Σωτήρης Θεοφάνης με άρθρο του στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Όπως σημείωσε «το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί λιμενικό κόμβο για τις χώρες της Βαλκανικής και της νοτιανατολικής Ευρώπης. Το έτος 2018 το λιμάνι συνέχισε την ανοδική του πορεία επιτυγχάνοντας διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων 425.000 TEUs περίπου και 3.780.000 τόνους συμβατικού φορτίου.
»Η στρατηγική του θέση, η τοποθέτησή του σε σχέση με τους Διαδρόμους των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (οδικούς και σιδηροδρομικούς), η τεχνογνωσία και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που διαθέτει, αλλά και η λειτουργία της σύγχρονης Ελεύθερης Ζώνης το καθιστούν λιμάνι μοναδικής σημασίας στην περιοχή.
»Η ανάληψη της λειτουργίας του από πολυεθνικό σχήμα διοίκησης, με μεγάλη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία, τον Μάρτιο 2018, στο πλαίσιο του ιδιωτικού επενδυτικού σχήματος που απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών ΟΛΘ ΑΕ, οδηγεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε νέα εποχή.
»Οι νέες επενδύσεις στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων ύψους 180 εκατ. ευρώ , που θα δώσουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πλοίων χωρητικότητας New Panamax, δημιουργούν προϋποθέσεις αναβάθμισης της εξυπηρέτησης των χωρών της Βαλκανικής χερσονήσου.
»Τέλος, η στρατηγική των συνεργασιών για την ανάπτυξη συνεργειών στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών και των χερσαίων εμπορευματικών σταθμών στη Βαλκανική, αναμένεται να διευρύνει την παρουσία του λιμανιού στις γειτονικές χώρες».