Η γαλακτοβιομηχανία ΔΕΛΤΑ ανακοίνωσε μία σημαντική στρατηγική κίνηση για τη μελλοντική της ανάπτυξη: Την πώληση της United Milk Corporation, θυγατρικής εταιρίας με έδρα στη Βουλγαρία.
Ο Δνων Σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ Χρήστος Τσόλκας, μέσα σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 4 μηνών (ανέλαβε τον Απρίλιο του 2022) , ολοκλήρωσε μια σειρά από εντυπωσιακές κινήσεις αναδιάρθρωσης.
Ο κύκλος εργασιών της ΔΕΛΤΑ, μέλος του ομίλου Vivartia, ανήλθε το 2021 στα 279,57 εκατ. ευρώ από 275 εκατ. ευρώ το 2020 με καθαρά κέρδη 2,94 εκατ. ευρώ για το 2021, έναντι ζημιών 751 χιλιάδων ευρώ το 2020.
Η πώληση της UMC είναι ουσιαστικής σημασίας για τη ΔΕΛΤΑ και έρχεται να κεφαλαιοποιήσει την ήδη σημαντική και επιτυχημένη πορεία μιας ώριμης εταιρίας, σε μια δευτερεύουσας σημασίας αγορά αυτήν της Βουλγαρίας, αποτελεί δε το επόμενο βήμα στην υλοποίηση μίας ισχυρής και ανταγωνιστικής ανάπτυξης με κύριους στόχους την περαιτέρω εστίαση και ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην εγχώρια αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων και τροφίμων με την είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων και την παράλληλη ενδυνάμωση των υπαρχόντων brands.
Σε συνδυασμό με τις πρόσφατες κινήσεις αξιοποίησης ανενεργών παγίων (Εργοστάσια Ταύρου και Πλατέως Ημαθίας), με την πώληση της UMC, η ΔΕΛΤΑ, προχωρά σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες και σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές στον κλάδο γαλακτοκομικών και τροφίμων με έμφαση στην ελληνική αγορά και με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού επιχειρηματικού Ομίλου.
Επόμενες κινήσεις για τη ΔΕΛΤΑ, ηγέτιδας εταιρία στην εγχώρια αγορά, είναι η συνεχής βελτιστοποίηση της παραγωγικής και εμπορικής της λειτουργίας, η ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου των brands, η συνεχιζόμενη επένδυση στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες και στους ανθρώπους της, η ενίσχυση των συνεργασιών και συνεργειών στον πρωτογενή τομέα, τις νεοφυείς επιχειρήσεις αλλά και ερευνητικούς και αναπτυξιακούς φορείς και η συμβολή της στη βιωσιμότητα (sustainability).
Προπάντων, όμως, η ΔΕΛΤΑ δεσμεύεται να συνεχίσει να προσφέρει προϊόντα ανώτερης ποιότητας και υψηλής διατροφικής αξίας με σεβασμό στην ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης που διατηρεί με τους καταναλωτές για περισσότερες από 7 δεκαετίες.