Σε έξυπνες κινήσεις που εξασφαλίζουν ρευστότητα και αύξηση εσόδων στα ταμεία της New Shipping προχωρά ο εφοπλιστής Αδαμάντιος (Άνταμ) Πολέμης.
Δεν πέρασε ένας μήνας από την ανακοίνωση πώλησης ενός παλαιού (21 ετών) VLCC πλοίου του στόλου του, και ο εφοπλιστής περνά ξανά στην αγορά μεταχειρισμένων, προσθέτοντας στη δυναμική της εταιρείας, δύο σύγχρονα VLCC 10 ετών.
Η εταιρεία πέτυχε συμφωνία ύψους 132 εκατ. δολαρίων με τη SK Shipping της Νότιας Κορέας, για την εξαγορά δύο τάνκερ χωρητικότητας 314.000 dwt, των C.Spirit και C. Challenger.
Το πρώτο κατασκευάστηκε στο Hyundai Heavy στην Κορέα. Αυτό το δεξαμενόπλοιο πωλήθηκε για περίπου 67 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το C. Challenger, ένα δεξαμενόπλοιο που κατασκευάστηκε στο Dalian στην Κίνα, έχει πουληθεί για περίπου 65 εκατομμύρια δολάρια. Η τελική τιμή είναι ακόμα ασαφής, καθώς βασίζεται σε ναύλωση μικρής περιόδου και οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν στο εγγύς μέλλον.
Μια πρόχειρη εκτίμηση που έγινε από το VesselsValue ορίζει την αξία για τα δύο πλοία στα 146 εκατομμύρια δολάρια εάν πωληθούν χωρίς ναύλωση σήμερα.
Πρόκειται για την τρίτη συμφωνία της εταιρείας φέτος. Η New Shipping ξεκίνησε τη χρονιά με την απόκτηση ενός cape από την GoodBulk, και πλέον διαθέτει 10 τέτοιου είδους πλοία. Ο κ. Πολέμης δείχνει μια ιδιαίτερη αδυναμία σε πλοία μεγάλου μεγέθους.
Ο στόλος της New Shipping, που αποτιμάται κοντά στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια, αριθμεί 30 πλοία, συμπεριλαμβανομένων πέντε παλαιών VLCC, ηλικίας κατά μέσο όρο 17 ετών.