Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Στην πώληση μεριδίου 33% στης κινεζικής μονάδας της Allianz China στην JD.com, κινεζικό ομιλο online λιανικών πωλήσεων έναντι 80 εκατ. ευρώ περίπου προχώρησε ο γερμανικός ασφαλιστικός κολοσσός, με την JD.com να καθίσταται έτσι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της Allianz China.

Alianz και JD.com εισήλθαν σε μακροχρόνια συνεργασία με στόχο την ανάπτυξη κοινοπραξίας στις ψηφιακές ασφαλίσεις στην Κίνα. Πιστεύουμε ότι αυτού του είδους η ασφάλιση θα αυξήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών στις online πωλήσεις”, ανέφερε η JD.com. Η Allianz  από την πλευρά της σχολίασε ότι η εν λόγω συνεργασία συνιστά το επόμενο μεγάλο βήμα της εταιρείας στην Κίνα που προωθεί την ανάπτυξη και την καινοτομία στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη ασφαλιστική αγορά του κόσμου.

 

 

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, νέα κεφάλαια ύψους 805 εκατ. γιουάν (104 εκατ. ευρώ) θα επενδυθούν στην Allianz China General Insurance από τις εταιρείες Beijing Jingdong Du E-Commerce, (JD.com), China Sinda Intellectual Property και Shenzen Huijingtongda Business Consulting. Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η Allianz θα είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Allianz China με ποσοστό 50%, ενώ η JD.com θα κατέχει ποσοστό 33,3%.

 

 

Generali

Την ίδια στιγμή, η ιταλική Generali ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε την πώληση των δραστηριοτήτων της σε Κολομβία και Παναμά, στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης του διεθνούς αποτυπώματος του ομίλου.

Το τίμημα για τα δυο deals  που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της αποδοτικότητας και της κεφαλαιακής ευρωστίας της Generali ανέρχεται σε 170 εκατ. ευρώ περίπου. Οι δραστηριότητες στον Παναμά πωλήθηκαν στην Assa Compania de Seguros, ενώ αυτές στην Κολομβία κατέληξαν στην γερμανική Talanx. Η Generali υπογράμμισε ότι θα θα διατηρήσει παρουσία και στις δυο χώρες μέσω των διεθνών δραστηριοτήτων της.