Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο η δανέζικη εταιρεία επίπλων και ειδών σπιτιού JYSK.
Πέραν των σχεδίων ανακίνισης στα παλαιότερα καταστήματά της, η εταιρεία συνεχίζει τις εργασίες για το άνοιγμα των καταστημάτων της σε Αγρίνιο και Λαμία.Παράλληλα, την Πέμπτη 10 Μαρτίου ανοίγει το νέο κατάστημα JYSK στα Βριλήσσια, όπως ανακοινώθηκε.
Η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015. Στα χρόνια που ακολούθησαν η JYSK προχώρησε σε εντατική ανάπτυξη του δικτύου της που με το νέο κατάστημα στα Βριλήσσια θα αριθμεί πλέον 48 καταστήματα στη χώρα. Το πλάνο ανάπτυξης της δανέζικης αλυσίδας, με όλα τα είδη για το σπίτι και τον ύπνο, προβλέπει ένα πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 70 καταστήματα. Όμως πέρα από το άνοιγμα νέων καταστημάτων η JYSK σκοπεύει να ανακαινίσει όλα τα καταστήματα που άνοιξαν πριν το 2018 με βάση το νέο concept που εφαρμόζει παγκοσμίως.
Η αρχή στις ανακαινίσεις των καταστημάτων έγινε πριν λίγους μήνες με το κατάστημα των Πατησίων που ήταν και το πρώτο που άνοιξε στην Ελλάδα ενώ την Πέμπτη 10 Μαρτίου είναι η σειρά του Αγρινίου και της Λαμίας να ανοίξουν ξανά πλήρως ανακαινισμένα.
Ο Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας σημειώνει για τη στρατηγική της JYSK: «Τα προηγούμενα χρόνια ανοίγαμε κατά μέσο όρο 8 νέα καταστήματα κάθε χρόνο και είμαστε περήφανοι γιατί παρά τις αντίξοες συνθήκες μείναμε πιστοί στο πλάνο μας. Το κατάστημα των Βριλησσίων είναι το πρώτο που ανοίγουμε στο τρέχων οικονομικό έτος αλλά πολλά ακόμα νέα καταστήματα θα ανοίξουν τους επόμενους μήνες. Ταυτόχρονα εδώ και μερικούς μήνες, παράλληλα με το άνοιγμα νέων καταστημάτων έχουμε ξεκινήσει και το πλάνο ανακαίνισης των παλαιότερων καταστημάτων μας έτσι ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας σε όλη την Ελλάδα την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία. Η ομάδα της JYSK Ελλάδας έχει αποδείξει ότι έχει την εμπειρία να ανταπεξέλθει σε ένα τόσο απαιτητικό πλάνο και είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρουμε και φέτος να το υλοποιήσουμε πλήρως».
Σύμφωνα με την εταιρεία, η επέκταση και ανανέωση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων αποτελεί βασική προτεραιότητα. Ταυτόχρονα όμως με τα φυσικά καταστήματα το ηλεκτρονικό κατάστημα της JYSK που αναπτύχθηκε ιδιαίτερα στη διάρκεια των lockdown αποτελεί ένα σημαντικό πυλώνα για την ανάπτυξη των πωλήσεων. Εξάλλου, το νέο τμήμα Β2Β που ξεκίνησε τη λειτουργία του πριν λίγους μήνες δίνει έμφαση στην εξυπηρέτηση των επαγγελματιών πελατών με τα πρώτα δείγματα να είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.