Άλλη μία από τις μετοχές που πήγε κόντρα στην χθεσινή διορθωτική συνεδρίαση ήταν αυτή της Autohellas. Από τις αγαπημένες μετοχές της μεσαίας κεφαλαιοποίησης, που ωστόσο δεν συμπεριλαμβάνονται καν στον δείκτη FT Mid Cap.
Και όμως, με αποτίμηση στα 333,19 εκατ. είναι πάνω από την Cenergy, που έχει αξία στο ταμπλό, στα 257,1 εκατ. ή την ΕΧΑΕ των 278,2 εκατ. ευρώ κ.α. ανάλογων περιπτώσεων.
Η θέση του www.banks.com.gr είναι ξεκάθαρη και χωρίς υπεκφυγές: Autohellas και ΕΥΔΑΠ, θα ήταν- υπό άλλες συνθήκες και προϋποθέσεις- στον δείκτη της μεγάλης κατηγορίας.
Άξιον απορίας, πως μία τέτοια εταιρεία, όπως η Autohellas, παραμένει εκτός…βεληνεκούς αναλυτών και χρηματιστών.
Ωστόσο το τελευταίο διάστημα είναι προφανές, πως ο βασικός μέτοχος, Ευτύχης Βασιλάκης ΚΑΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ.
Τι; είναι σε εξέλιξη ρεπορτάζ των…ψιθύρων προκειμένου να βεβαιωθούμε για ορισμένες πληροφορίες που έφτασαν τελευταία στα αυτιά μας.
Όμως το ταμπλό είναι αδιάψευστος μάρτυς, πως κάτι θετικό είναι στα σκαριά.
Με συναλλαγές αξίας, €1,345 εκατ.,με ένα πακέτο για 49.430 μετοχών στα 6,62 ευρώ, η μετοχή συνέχισε τον ανοδικό μονόδρομο της.
Έως τα 6,80 ευρώ το χθεσινό κλείσιμο, που ελάχιστα απέχει από το υψηλό των 6,96 ευρώ, που πραγματοποιήθηκε στην συνεδρίαση της 17 ης Ιουλίου.
Σε αναμονή, λοιπόν, εξελίξεων στην AUTOHELLAS.