Στην αξία της διαμόρφωσης νέων τάσεων στο τομέα του customer experience από το τραπεζικό σύστημα και την μεταμόρφωση που επιφέρει ο μετασχηματισμός μέσω των ψηφιακών εργαλείων και καναλιών στα τραπεζικά καταστήματα αναφέρθηκε η κ. Ά. Καραδημητρίου, CCXP | Vice President, Customer Experience and Innovation, Focus Bari.
“Οι τράπεζες απαιτούν να έχουμε τα χρήματα τους στον χώρο τους αλλά δεν απαιτούν την φυσική μας παρουσία. Σημασία έχει αυτό που θέλει ο πελάτης”. Αναλύοντας την ιδέα του «putting customers first», σημείωσε τις τρεις τάσεις που κυριαρχούν: Fanatical physical execution, integrated technology, unique culture.