Για στρέβλωση, που…βγάζει μάτια, μιλούσε το “Β” όταν – στις 19 Μαρτίου – θεωρούσα την αποτίμηση των 253,01 εκατ. Ευρώ που είχε- τότε- ο ΟΛΘ. Στα 25,10 ευρώ η μετοχή εκείνο το διάστημα, με συναλλαγές μετρημένες.
Επισημάναμε τότε, πως ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης δεν έχει ιδιαίτερο δανεισμό, διαθέτει ένα ταμείο με 80 εκατ., θα διανείμει και πάλι γενναίο μέρισμα και πως δεν αξίζει τέτοιας υποτίμησης.
Όμως έκτοτε η κινητικότητα στη μετοχή έχει ενταθεί, στη μετοχή εκτός από τους 2-3 διορατικούς διαχειριστές έχουν πάρει θέση και άλλοι 1-2 ξένοι και μάλιστα ένα ισχυρό σκανδιναβικό χαρτοφυλάκιο με αποτέλεσμα η τιμή να ενισχυθεί 7,63% σε διάστημα μηνός και 7,20% σε διάστημα εβδομάδας.
Πλέον η μετοχή έχει ανέβει στα 26,80 ευρώ, η αποτίμηση έχει “τσιμπήσει” στα 270,14 εκατ. αλλά και πάλι χαμηλά είναι.
Ισχυρό όπλο για τον νέο μέτοχο του Οργανισμού το ότι το master plan έχει εγκριθεί εδώ και καιρό, ενώ την περασμένη Πέμπτη εγκρίθηκε από τη γενική γραμματεία Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων το Σχέδιο Ανάπτυξης Λιμένα που υπέβαλε στο υπουργείο Ναυτιλίας. Το επενδυτικό project του ΟΛΘ ανέρχεται σε 300 εκατ.€ , από τα οποία τα 180 εκατ.€ αφορούν στις λεγόμενες υποχρεωτικές (βάσει της σύμβασης ) επενδύσεις.
Το Ο.Κ της ΓΓΛΛΠκΝΕ ήταν η αφορμή για να γίνει…χαμός με τη μετοχή την Παρασκευή. Συναλλαγές 19.513 μετοχών, αξίας 525.126 ευρώ και άνοδος 5,93% στα 26,80 ευρώ.
Καιρός ήταν, θα έλεγα, δικαιωμένος που κάποιοι έχουν αρχίσει να ανακαλύπτουν ένα κρυμμένο στα χαμηλά...διαμάντι