Aύξηση εσόδων και διευρυμένη συνδρομητική βάση ήταν τα κύρια χαρακτηιστικά γ΄τριμήνου για την Wind η οποία κατέγραψε θετικά αποτελέσματα χάρη στις ισχυρές εμπορικές της επιδόσεις και της αύξησης του τουριστικού ρεύματος από ξένους επισκέπτες.
«Παραμένουμε βέβαιοι ότι μπορούμε να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, καθώς αξιοποιούμε την αυξανόμενη ζήτηση για τις υπηρεσίες μας και την εμπορική δυναμική που έχουμε δημιουργήσει από την αρχή του χρόνου. Κατά τη διάρκεια του Γ’ τριμήνου συνεχίσαμε να σημειώνουμε πρόοδο, έναντι των στρατηγικών και οικονομικών μας στόχων, με τα έσοδα από υπηρεσίες να παρουσιάζουν αύξηση σε ετήσια βάση λόγω των ισχυρών εμπορικών επιδόσεων και των αυξημένων ξένων επισκεπτών κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.», σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα του Γ’ τριμήνου 2021, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.
Συγκεκριμένα οι οικονομικές αποδόσεις του Γ’ τριμήνου έχουν ως εξής:
Αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες, ως αποτέλεσμα των ισχυρών εμπορικών επιδόσεων
• Συνολικά έσοδα από υπηρεσίες €141,7εκατ., αυξημένα κατά 7,4% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020
Η απόδοση του EBITDAaL αντανακλά τη συναλλαγή με την Vantage Towers και την αύξηση των εσόδων
• Προσαρμοσμένο EBITDAaL €40,7εκατ. με περιθώριο 28,7%
• Αύξηση κατά €5,0 εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, προσαρμοσμένο για τη συναλλαγή με την Vantage Towers σαν να είχε συμβεί την 1η Ιανουαρίου του 2020
Αύξηση των συνδρομητών σε σχέση με το Γ’ τρίμηνο του 2020
• +6,8% πελάτες κινητής με συμβόλαιο
• +2,5% πελάτες σταθερής με συμβόλαιο
Συνεχής πρόοδος έναντι των στρατηγικών προτεραιοτήτων
• 24% πληθυσμιακή κάλυψη 5G
• 10,0% αύξηση σε νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης, συνολικά 273.000
• 5,2% αύξηση σε εταιρικούς πελάτες, συνολικά 84.000
• 38,9% αύξηση σε πελάτες οπτικών ινών (NGA), συνολικά 286.000
• 10% των πωλήσεων τριμήνου προήλθε από τα online κανάλια
• Συνολικές κατασκευασμένες γραμμές οπτικών ινών 431.000
• Συνολικές επενδύσεις, των τελευταίων 12 μηνών (έως τις 30/9/21), €91,5 εκατ.
H εταιρεία παραμένει πιστή στη στρατηγική της για αύξηση του πελατολογίου της, επενδύοντας δυναμικά στην επέκταση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας 5G και τη διείσδυση των δικτύων οπτικών ινών (FTTC/FTTH), καθώς και την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της.