Ένα σημαντικό ταξίδι για 30 στελέχη της Interamerican διοργανώθηκε την εβδομάδα 22/1-27/1 στην Ολλανδία με στόχο την αποτύπωση των βέλτιστων πρακτικών σε συγκριμένους τομείς της ασφαλιστικής δραστηριότητας, την πρόσβαση σε τεχνολογίες αιχμής, την ανταλλαγή εμπειριών, καθώς και την περαιτέρω επέκταση του δικτύου συνεργασιών της εταιρίας.

Μέσα από ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα, τα στελέχη της Interamerican είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν σημαντικές εταιρίες τόσο της μητρικής εταιρίας, αλλά και δυναμικές επιχειρήσεις εκτός του Ομίλου οι οποίες διακρίνονται για την καινοτομία, το  μοντέλο λειτουργίας τους και τα αποτελέσματά τους.

Κατά τη διάρκεια των workshops που πραγματοποιήθηκαν οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και να συζητήσουν τα θέματα στρατηγικής, λειτουργίας, οργάνωσης, ψηφιοποίησης αλλά και βιώσιμης ανάπτυξης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της Interamerican και της μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τη λειτουργία της, η εταιρεία υπολόγισε βάσει διεθνών προτύπων τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που προέκυψαν από τη μετακίνηση και διαμονή των στελεχών της και προχώρησε στην αντιστάθμισή τους σε διεθνή περιβαλλοντικά έργα, μετατρέποντας το συγκεκριμένο ταξίδι για πρώτη φορά κλιματικά ουδέτερο!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ