Πρόκειται για ένα «γνήσιο τέκνο» της INTERAMERICAN. Ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της κορυφαίας ασφαλιστικής, που ταύτισε το όνομά του με την πρόοδο, την εξέλιξη και την πρωτοπορία, αξίες που έχουν καταστήσει την INTERAMERICAN συνώνυμη του “success story”. 

Ο Τάσος Ηλιακόπουλος, γενικός διευθυντής Πωλήσεων της INTERAMERICAN, ο οποίος έχει υπηρετήσει, όπως μας αναφέρει, σε πολλές θέσεις του Ομίλου στη διάρκεια της καριέρας του, γαλουχήθηκε και υπηρέτησε με απόλυτη αφοσίωση αυτές τις αξίες. Αν και μόλις 48 ετών, έχει διανύσει ήδη πολλά χιλιόμετρα στον επαγγελματικό στίβο, καθώς μετρά 22 έτη παρουσίας και δραστηριοποίησης στον κλάδο, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του το 1999.

 «Ξεκίνησα την καριέρα μου στην INTERTRUST, την εταιρεία διαχειρίσεως των αμοιβαίων κεφαλαίων της INTERAMERICAN. Είχα την τύχη να ξεκινήσω από πολύ χαμηλά μέσα στην εταιρεία και να περάσω από πολλές θέσεις. Ξέρετε, αυτό μου έδωσε τη δυνατότητα να έχω μια σφαιρική εικόνα του Ομίλου και να μπορώ να γνωρίζω πράγματα που είναι πολύ σημαντικά για τη λειτουργία του. Πάντοτε, ή σχεδόν πάντοτε, σε θέσεις που έχουν να κάνουν με τις πωλήσεις γενικότερα (Marketing, Πωλήσεις, Contact Center), και φυσικά στην Anytime, στην οποία είχα τη χαρά να είμαι από τους πρωτεργάτες της. Αλλά πέρασα και ένα κομμάτι του εργασιακού μου χρόνου και σε θέσεις Operations, οι οποίες με βοήθησαν να καταλάβω σε βάθος πολλά πράγματα. Γιατί, ξέρετε, εμείς στις πωλήσεις μπορεί να θέλουμε να γίνουν πολλά πράγματα γρήγορα, αλλά πρέπει να γνωρίζουμε τελικά και τι μπορεί να γίνει μέσα σε μια εταιρεία» θα μας πει.

 Μιλά με αγάπη για τη δουλειά του, εξαίρει τη σημασία της συμμετοχικότητας και είναι υπέρμαχος της ομαδικότητας στη λήψη αποφάσεων. Συνομιλώντας μαζί του, διακρίνει κανείς πως πρόκειται για έναν άνθρωπο στοχοπροσηλωμένο, αποφασιστικό, έναν “pioneer”, που με ευγένεια, ενδιαφέρον και χαρά ακούει τον συνομιλητή του. Και εκεί για τον ίδιο έγκειται η «συνταγή» της επιτυχίας ενός γενικού διευθυντή Πωλήσεων σε οποιαδήποτε εταιρεία. Η «συνταγή» αυτή, όπως μας λέει, δεν αποτελείται από ένα ή δύο «συστατικά». Μπορεί, και πρέπει, να είναι διορατικός, ευέλικτος, πρωτοπόρος. Όμως δεν είναι μόνο αυτά. Πάνω από όλα, πρέπει να μάθει να είναι καλός ακροατής. Ίσως για ορισμένους να μοιάζει απλό, όμως το να μάθει κάποιος να ακούει είναι χάρισμα και μια αρετή μοναδική. «Πρέπει να μάθεις να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες του κόσμου. Έτσι και μόνο έτσι», αναφέρει, «δημιουργείς με έναν σωστό και δομημένο τρόπο όλες εκείνες τις συνθήκες και προχωράς σε όλες τις ενέργειες που χρειάζονται προκειμένου να λύσεις όλα τα θέματα τα οποία προκύπτουν».

Περισσότερα στο insuranceworld.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here