Οι πωλήσεις λιανικής της ΙΚΕΑ, μειώθηκαν 4% σε ετήσια βάση στο τέλος Αυγούστου, κλείνοντας έτσι την “ψαλίδα” που δημιούργησε το lockdown, καθώς η ζήτηση ανέκαμψε γρήγορα από την πτώση που προκάλεσε ο κορονοϊός.

Οι πωλήσεις λιανικής και στα 445 καταστήματα της ΙΚΕΑ όσο και online, διαμορφώθηκαν στα 39,6 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν 45% και αντιστοιχούν στο 21% των συνολικών πωλήσεων λιανικής και η μητρική Inter IKEA ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου παρέμειναν υψηλές ακόμη και μετά από το εκ νέου άνοιγμα των καταστημάτων μετά από την πανδημία.

Ο νέος (από τον Μάρτιο) διευθύνων σύμβουλος, Jon Abrahamsson Ring, δήλωσε πως οι πωλήσεις σε καταστήματα με χρόνο λειτουργίας μεγαλύτερο του ενός έτους συρρικνώθηκαν περί το 10% έναντι της αύξησης 1% πριν από ένα χρόνο.

Η ΙΚΕΑ στρέφεται από τα μεγάλα καταστήματα εκτός πόλης, στα online και μικρότερα καταστήματα εντός της πόλης καθώς προσαρμόζεται στην ψηφιοποίηση και στις νέες συνήθειες των αγοραστών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ