Υψηλότερα των εκτιμήσεων διαμορφώθηκαν τα κέρδη α΄ τριμήνου της Hennes & Mauritz AB, παρά το ότι υποχώρησαν 41%, καθώς η εταιρεία λιανικής συνέχισε να επενδύει σημαντικά στις διαδικτυακές δραστηριότητες, στα logistics.
Η σουηδική εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 803 εκατ. κορόνων (86,4 εκατ. δολαρίων) για το τρίμηνο μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, έναντι των 1,37 δισ. κορόνων πριν από ένα χρόνο.
Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 525 εκατ. κορόνων.
Οι πωλήσεις εκτός ΦΠΑ αυξήθηκαν στις 51,02 δισ. κορόνες από τις 46,18 δισ. κορόνες ενώ οι καθαρές πωλήσεις μεταξύ 1-27 Μαρτίου αυξήθηκαν 27% σε ετήσια βάση, σε τοπικό νόμισμα.