«Το μέλλον για εμάς φαντάζει πολύ δημιουργικό, αλλά και αρκετά αισιόδοξο. Η συνεχής εξέλιξη είναι επιβεβλημένη για την Up. Αυτό, πλέον, περιμένουν από εμάς οι εταιρείες που συνεργαζόμαστε και πρέπει να τους ικανοποιήσουμε. Ετοιμάζουμε αρκετά νέα πράγματα, όπως νέες υπηρεσίες, αλλά και αρκετές τεχνολογικές βελτιώσεις στις υπάρχουσες» τονίζει, στη συνέντευξη που ακολουθεί, ο κ. Τριαντάφυλλος Μπεργελές, Commercial Director της Up Hellas.

Δώστε μας κάποια στοιχεία για την Up Hellas και τις υπηρεσίες που παρέχει…

Η Up Hellas είναι μέλος του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου Up Group, που δραστηριοποιείται από το 1964, με ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά των employee benefits. Ως Up Hellas, ξεκινήσαμε την «περιπέτειά» μας στην Ελλάδα το 2016. Μέσα σε 6+ χρόνια, έχουμε καταφέρει να αναδιαμορφώσουμε την αγορά των αφορολόγητων εταιρικών προνομίων και θεωρούμε ότι έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε αρκετά νέα trends στον τρόπο σχεδιασμού τους. Σκοπός μας είναι να δημιουργούμε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους, εταιρικούς πελάτες και εργαζόμενους των εταιρειών που συνεργαζόμαστε. 

Ως Up, αγαπάμε αυτό που κάνουμε και εστιάζουμε στον σχεδιασμό λύσεων με στόχο την απλότητα, έχοντας πάντα ως προτεραιότητα τους εταιρικούς μας πελάτες, αλλά και χρήστες των υπηρεσιών μας, που είναι οι τελικοί αποδέκτες και κριτές. 

Παράλληλα, σημαντικό μέλημά μας είναι να βελτιώνουμε την Up εμπειρία συνεχώς, καθώς δεν καθησυχαζόμαστε. Πάντα επιλέγουμε να πειραματιστούμε με νέες προσεγγίσεις, για να κάνουμε τους πελάτες μας πιο ανεξάρτητους και τους χρήστες των λύσεών μας πιο χαρούμενους. 

Πρωταρχικός στόχος και βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας μας είναι ο σχεδιασμός λύσεων με απλότητα, πρωτοπορία, συνεχή εξέλιξη, αυτονομία του πελάτη και χρήστη, και όλα αυτά συνδυασμένα με ένα δίκτυο απεριόριστων επιλογών. 

Η πλειοψηφία των λύσεών μας συνοδεύονται με παράλληλα οφέλη από τη νομοθεσία, όπως υπάρχει και σε όλες τις άλλες χώρες που έχουμε παρουσία ως όμιλος. Δηλαδή η παροχή των υπηρεσιών μας συνοδεύεται με απαλλαγή από φορολογία και εργοδοτικές εισφορές, καθώς η χρήση τους ωφελεί στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων, αλλά και τη βελτίωση της εργασιακής τους καθημερινότητας. Βέβαια, υπάρχει και ένα όριο σε κάθε παροχή που μπορεί να προσφέρει και μια εταιρεία σε κάθε εργαζόμενο. 

Από το 2018, υπήρξε μια δυναμική περίοδος για την Up, με το λανσάρισμα 6 νέων digitally-first υπηρεσιών, που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. 

Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε, πιο αναλυτικά, αφορούν:

• Σίτιση σε έντυπη (Διατακτικές Σίτισης-Cheque Dejeuner) και ηλεκτρονική μορφή (Κάρτα Σίτισης-go for EAT)

• Δώρα και επιβραβεύσεις σε έντυπη (Διατακτικές Δώρου-Cadhoc) και ηλεκτρονική μορφή (Κάρτα Δώρου-Up Gift) 

• Διακοπές και τουρισμός σε ηλεκτρονική μορφή (Κάρτα Διακοπών-Up Holidays)

• Fitness & Wellness, με μια εταιρική συνδρομή άθλησης (UpFit) που μπορεί να προσφέρει η εταιρεία στους εργαζομένους της

• HR Engagement tool, με το HR Squad, που σκοπό έχει να συμβάλει στη δημιουργία πιο ευτυχισμένων και συνδεδεμένων ομάδων εντός των οργανισμών

Ποιες υπηρεσίες παρέχει η εταιρεία στον τομέα του τουρισμού;

Στο κομμάτι του τουρισμού η Up Hellas έχει εισέλθει δυναμικά τα τελευταία δύο έτη. Αφορμή ήταν η ανακοίνωση του υπουργού Τουρισμού ότι για το έτος 2020 υπάρχει η παροχή δυνατότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις να επιβραβεύσουν το ανθρώπινο δυναμικό τους με διατακτικές εσωτερικού τουρισμού, οι οποίες ώς το ποσό των 300 ευρώ ετησίως και ανά εργαζόμενο είναι αφορολόγητες. Η δυνατότητα αυτή δόθηκε με στόχο να μειωθούν, κατά το δυνατό, οι απώλειες που έχουν προκληθεί λόγω της πανδημίας Covid-19 και να τονωθούν τα έσοδα του κλάδου, που έχουν υποστεί σημαντικό πλήγμα, λόγω της μείωσης αφίξεων επισκεπτών από το εξωτερικό. 

Ως εταιρεία που προσφέρει παγκοσμίως παρόμοια προνόμια, σχετικά με τον τουρισμό, αμέσως προχωρήσαμε στον σχεδιασμό μιας τεχνολογικής λύσης που θα ξεχωρίσει στην αγορά. Η Up Holidays, ήταν η τρίτη, κατά σειρά, κάρτα μας και βασίστηκε στην ήδη πετυχημένη προσέγγιση των άλλων λύσεων που έχουν κατακτήσει την αγορά. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια κάρτα, σε συνεργασία με τη MasterCard, που δίνει τη δυνατότητα και την ασφάλεια στον χρήστη της να πραγματοποιεί αγορές αποκλειστικά στο κομμάτι του εσωτερικού τουρισμού με ένα δίκτυο, χωρίς περιορισμούς. Χαρακτηριστικά, το δίκτυο περιλαμβάνει ξενοδοχεία, αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τουριστικά γραφεία και, γενικά, οποιαδήποτε επιχείρηση σχετίζεται με τον τουρισμό. 

Το μέτρο κρίθηκε απαραίτητο και παρατάθηκε και για το 2021, ενώ αναμένουμε με ανυπομονησία την οριστική και μόνιμη θέσπισή του, ώστε να μειωθεί η απόσταση που έχουμε τις παροχές εν γένει, ως χώρα, με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.

Με ποιον τρόπο οι υπηρεσίες σας συμβάλλουν στην προαγωγή του βιώσιμου τουρισμού;

Θεωρούμε ότι, προσφέροντας μια υπηρεσία η οποία μπορεί να διατεθεί ως προνόμιο (και δη αφορολόγητο έως το 2021) μέσω των εταιρειών (ιδιωτικού και δημόσιου τομέα) σε όλο το ενεργό ανθρώπινο δυναμικό της χώρας, είναι άξιο αναφοράς από μόνο του. Ο τουρισμός παίζει πρωταρχικό ρόλο στην οικονομία της χώρας, και τα έσοδα, κυρίως από το εξωτερικό, είναι τεράστια. 

Βέβαια, θεωρούμε ότι η χώρα μας έχει αρκετά μεγάλο κομμάτι εσωτερικού τουρισμού, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να περιθωριοποιηθεί ή να αγνοηθεί. Οπότε, προσφέροντας μια υπηρεσία που έχει ως αποκλειστικό κανάλι χρησιμοποίησης τον τουρισμό και τα τελικά σημεία του, είναι μια αρκετά βοηθητική λύση για τον κλάδο και τη βιωσιμότητά του, έστω εκ των έσω.

Ποιοι είναι οι στόχοι/το όραμά σας για την εξέλιξη και τον ρόλο της Up Hellas;

Το μέλλον για εμάς φαντάζει πολύ δημιουργικό, αλλά και αρκετά αισιόδοξο. Η συνεχής εξέλιξη είναι επιβεβλημένη για την Up. Αυτό, πλέον, περιμένουν από εμάς οι εταιρείες που συνεργαζόμαστε και πρέπει να τους ικανοποιήσουμε. Ετοιμάζουμε αρκετά νέα πράγματα, όπως νέες υπηρεσίες, αλλά και αρκετές τεχνολογικές βελτιώσεις στις υπάρχουσες. 

Σχετικά με τον τουρισμό, θεωρούμε ότι η παροχή δεν έχει λάβει την προσοχή και την αξία που της αρμόζει και σκοπός μας είναι να εξαντλήσουμε τα περιθώρια δικτύωσης, ώστε να επανέλθει η αφορολόγητη αντιμετώπιση για τις διατακτικές εσωτερικού τουρισμού σε μια μόνιμη βάση. Όραμά μας είναι να ενισχυθεί η δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να μπορούν να προσφέρουν ακόμα ένα ανταγωνιστικό προνόμιο στους εργαζομένους τους. 

Παράλληλα, μια πρόσφατη εξέλιξη της Up είναι οι νέες Digital Cards που λανσάραμε, δηλαδή τη full ψηφιακή έκδοση των go for EAT (Κάρτα Σίτισης), Up Gift (Κάρτα Δώρου & Επιβράβευσης) και Up Holidays (Κάρτα Διακοπών), με απουσία έκδοσης πλαστικής κάρτας, που συμβάλλει στη μείωση των οικολογικών αποτυπωμάτων. Ουσιαστικά, δεν εκδίδεται φυσική κάρτα, απλά μια ψηφιακή κάρτα, η οποία αποστέλλεται άμεσα κατευθείαν στο κινητό του εργαζόμενου μέσω e-mail ή SMS/Viber. Τα πλεονεκτήματα είναι αρκετά, από θέμα διαχείρισης, χρόνου και ευκολίας, μέχρι το σημαντικότερο, που είναι η απουσία χρήσης πλαστικού, για οικολογικούς λόγους. 

Κατά τα άλλα, οι Digital Cards έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά –εφαρμογή (app)– και πλεονεκτήματα με τις ήδη υπάρχουσες κάρτες, όπως τον πλήρη έλεγχο του χρήστη, το feed a friend (μεταφορά ποσού) και το HeroCorp (πρόγραμμα επιστροφής χρημάτων), πάντα με το μοναδικό πλεονέκτημα του ανοιχτού δικτύου. 

Σχετικά με την UpFit, πέρα από τη συνεχή ένταξη νέων σημείων και δραστηριοτήτων πανελλαδικά, τα κατάλοιπα που άφησε ο Covid-19 στον χώρο της άθλησης και του fitness ήταν κομβικά και σοβαρά. Έτσι κι εμείς, βλέποντας τα trends που έχουν δημιουργηθεί, θα κατευθυνθούμε στον εμπλουτισμό της υπηρεσίας με ψηφιακά session, που θα δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες της υπηρεσίας να αθλούνται από την άνεση του σπιτιού τους. 

Παράλληλα, ετοιμάζουμε δύο νέες υπηρεσίες που θεωρούμε ότι θα καλύψουν ένα επίσης μεγάλο κενό που υπάρχει στην αγορά των εταιρειών και δεν έχει καταφέρει κάποιος να το καλύψει επαρκώς. 

Πιστεύουμε ότι οι λύσεις που, πλέον, προσφέρουμε στις εταιρείες καλύπτουν αρχικά τους εργοδότες, καθώς έχουν στα χέρια τους μια premium υπηρεσία για το προσωπικό τους, ενώ με τη συνεχώς αυξανόμενη φορολογία έχουμε κερδίσει και τους εργαζομένους, καθώς αντιλαμβάνονται ότι το τελικό όφελος είναι πραγματικό και μετρήσιμο.

Πηγή: Greek Hospitality Guide

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here