Δημήτρης Μαλλάς
Εκτός των ελληνικών συνόρων, αρχής γενομένης από την Κύπρο, ετοιμάζεται να κινηθεί η Hellas Direct, η οποία πρόκειται να δραστηριοποιηθεί και στο χώρο της ασφάλισης κατοικιών, βασιζόμενη στην εμπειρία από τις ασφάλειες αυτοκινήτου, όπου έχει καταφέρει να αποσπάσει το 1,5% της αγοράς με το στόχο να φθάσει στο 5%.
Η αρχή των πλάνων επέκτασης γίνεται την επόμενη εβδομάδα οπότε και ξεκινά η παροχή ασφαλειών κατοικιών στην Κύπρο. «Πρόκειται για μία μικρή δοκιμή» επεσήμανε ο Αιμίλιος Μάρκου, ένας εκ των δύο ιδρυτών της Hellas Direct, κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης.
Το επόμενο βήμα θα είναι η παροχή υπηρεσιών ασφάλισης κατοικιών και στην Ελλάδα, ενώ το πλάνο περιλαμβάνει και την επέκταση στο χώρο της ασφάλισης μοτοσυκλετών, όπως ανέφερε ο Αλέξης Πανταζής, ο έτερος ιδρυτής της εταιρείας. Όσον αφορά τα σχέδια για περαιτέρω γεωγραφική επέκταση, η περιοχή που εξετάζεται είναι αυτή των χωρών του Περσικού Κόλπου.
Η εταιρεία, η οποία πρόσφατα έλαβε χρηματοδότηση ύψους 7 εκατ. ευρώ από Διεθνή Οργανισμό Χρηματοδότησης (IFC) της Παγκόσμιας Τράπεζας και τα συνολικά κεφάλαια που έχει αντλήσει πλησιάζουν τα 24 εκατ. ευρώ, έχει φθάσει να έχει περίπου 80.000 πελάτες στην Ελλάδα, με το μερίδιο αγοράς να ανέρχεται σε 1,5% όσον αφορά τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, ενώ ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης κινείται μεταξύ 35% και 40%. «Στόχος μας είναι το 5% μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια» σημείωσε ο κ. Παντζής, προσθέτοντας ότι η εταιρεία είναι πλέον λειτουργικά κερδοφόρα όσον αφορά στο ασφαλιστικό κομμάτι.
Η Hellas Direct επιδιώκει να προσφέρει μία διαφορετική και αναβαθμισμένη εμπειρία στους πελάτες της, αξιοποιώντας σε μεγάλο βαθμό τις ψηφιακές τεχνολογίες και την ανάλυση δεδομένων. «Έχουμε καταφέρει να ελέγχουμε το σύνολο της διαδικασίας» σημείωσε ο κ. Πανταζής, φέρνοντας ως παράδειγμα την περίπτωση της συνεργασίας με εκατοντάδες συνεργεία αυτοκινήτων προκειμένου ο πελάτης της Hellas Direct να εξυπηρετείται άμεσα και χωρίς να χρειάζεται να περιμένει για ημέρες προκειμένου να εγκριθεί το αίτημα του. «Υπάρχει, βέβαια, κάποιο ρίσκο σε αυτό αλλά είμαστε διατεθειμένοι να το αναλάβουμε» πρόσθεσε ο κ. Πανταζής.
Η βελτίωση της εμπειρίας είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που η Hellas Direct προχώρησε πρόσφατα σε συνεργασία με τη Revolut, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα fintech startups στην Ευρώπη που επιδιώκει να αλλάξει το χώρο των πληρωμών. Το πλάνο των δύο εταιρειών περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την έκδοση μία co-branded προπληρωμένης VISA κάρτας που θα βασίζεται στην πλατφόρμα της Revolut, και η οποία σταδιακά θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες της Hellas Direct, με την αρχή να γίνεται με τους νέους πελάτες στην Κύπρο και την ασφάλιση κατοικιών. Στόχος είναι να μπορεί η Hellas Direct να μεταφέρει στους λογαριασμούς Revolut των πελατών άμεσα χρήματα είτε για την αποζημίωση αναφορικά με μικρές ζημιές είτε εν είδει «επιστροφής» είτε για τη διευκόλυνση των πελατών. «Για παράδειγμα, αν υπάρχει καθυστέρηση σε κάποιον πελάτη μας που περιμένει την οδική βοήθεια θα μπορούμε να του μεταφέρουμε άμεσα χρήματα προκειμένου να πιεί ένα καφέ, κάνοντας πιο ευχάριστη την αναμονή. Ή στην περίπτωση της ασφάλισης κατοικιών αν ένας πελάτης χρειαστεί να περάσει ένα βράδυ σε ξενοδοχείο λόγω ζημιών στο σπίτι του, θα μπορούσαμε να του περάσουμε ένα ποσό για να κλείσει ένα δωμάτιο» ήταν δύο από τα παραδείγματα που χρησιμοποίησαν τα στελέχη της Hellas Direct.