Η Nestlé φαίνεται έτοιμη να προχωρήσει σε περαιτέρω επενδύσεις στις μάρκες Nescafé, Nespresso και τα προϊόντα Starbucks, αφού ο καφές ήταν το προϊόν με τις πιο κορυφαίες επιδόσεις, σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον για τον ελβετικό γίγαντα τροφίμων και ποτών, πέρυσι.

Η Nestlé με έδρα την Vevey είδε τα έσοδα της να μειώνονται κατά 1,8% στα 91,3 δισεκατομμύρια CHF (10,1 δισεκατομμύρια δολάρια) κατά τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2024. Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 3% στα 10,8 δισεκατομμύρια CHF (12 δισεκατομμύρια δολάρια) εν μέσω υψηλού πληθωρισμού, έντονου παγκόσμιου ανταγωνισμού για τις τιμές που συνδέονται με τις πολιτικές εντάσεις.

Η Nestlé επενδύει στο χαρτοφυλάκιό της με κορυφαίες επωνυμίες καφέ για να οδηγήσει σε ανάκαμψη το 2025, αφού ο συγκεκριμένος κλάδος κατέγραψε μονοψήφια ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές πέρυσι. Ο στιγμιαίος καφές Nescafé και τα προϊόντα RTD Starbucks είχαν ικανοποιητικές επιδόσεις στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, τα μεγαλύτερα τμήματα γεωγραφικών αναφορών της Nestlé ανά πωλήσεις, ενώ τα προϊόντα Nescafé Dolce Gusto και RTD οδήγησαν στην αύξηση των πωλήσεων του τμήματος καφέ στην Ασία, την Ωκεανία και την Αφρική (AOA), τη Λατινική Αμερική και την Κίνα. Η Nespresso, το τμήμα καφέ της Nestlé, σημείωσε αύξηση πωλήσεων 0,1% σε ετήσια βάση στα 6,4 δισ. CHF (7,1 δισ. $), λόγω των ισχυρών εσόδων του τέταρτου τριμήνου. Η Nestlé ανέφερε ότι η Nespresso αύξησε το μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ εν μέσω υψηλότερων πωλήσεων των μηχανών Vertuo και Momento, αλλά σημείωσε σταθερή ανάπτυξη στην Ευρώπη.

Περισσότερα στο coffeemag.gr