H MAS Α.Ε. ηγέτιδα εταιρεία τεχνολογίας με 45 χρόνια εμπειρίας στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης ισχύος και ενέργειας, ανακοινώνει την ίδρυση θυγατρικής της εταιρείας στην Ελλάδα με την ονομασία “i4 Energy.”
Πιο συγκεκριμένα η “i4Energy” θα αναλάβει την εμπορική εκμετάλλευση του καινοτόμου λογισμικού “ACROSS Digital Energy Ecosystem” της MAS Α.Ε., ένα πρωτοποριακό ψηφιακό οικοσύστημα ειδικά ανεπτυγμένο για τον χώρο της ενέργειας, το οποίο προσφέρει καθετοποιημένες λύσεις για την κάλυψη των απαιτήσεων της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης. Στόχος της νέας εταιρίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων, τόσο σε hardware όσο και σε software που καλύπτουν ολιστικά την επιχειρησιακή διαχείριση των παραγωγών και καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας. Η “i4 Energy” στελεχώνεται με εξειδικευμένο προσωπικό με σκοπό στις αρχές του 2022 να είναι σε θέση θα προσφέρει πλήρη σειρά λύσεων σε:
- Generation Management/VPPs για την αυτόματη διαχείριση χαρτοφυλακίων συνθέτων τεχνολογιών και γεωγραφικής κατανομής.
- Energy & Market Management για τον ολοκληρωμένο ενεργειακό προγραμματισμό με εργαλεία προβλέψεων, κοστολόγησης και ενεργειακής εκκαθάρισης σύμφωνα με το target model.
- Prosumer Management όπου θα ενσωματώνει αλγορίθμους ενιαίας διαχείρισης κτιριακών φορτίων, φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και V2G για την εφαρμογή του Demand-Response στην αγορά εξισορρόπησης.
Η μητρική εταιρία MAS στοχεύει στην περεταίρω ανάπτυξη του κορυφαίου, και βραβευμένου ψηφιακού οικοσυστήματος “ACROSS”, αυξάνοντας την επένδυση της εταιρείας όσον αφορά στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών. Το “ACROSS” συνδυάζει τεχνολογίες αιχμής σε ένα καινοτόμο backend που παρέχει native power & energy management logic, Smart grid Integration και ΙΙοΤ compatibility. Η τεχνολογία του “ACROSS” παρέχει real-time συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, με ισχυρούς αλγορίθμους, τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και ενσωματωμένη λογική διαχείρισης ενεργειακών εγκαταστάσεων, παρέχοντας best industry practices για την επιχειρησιακή προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς.