Στην απόφαση να προχωρήσει σε ανανέωση των καταστημάτων της προχωρά η “Γερμανός”, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη των καταναλωτών της. Δίνοντας έμφαση στην ψηφιακή εμπειρία του πελάτη λανσάρει δύο νέα καταστήματα σε Βριλήσσια και στην Αγ. Παρασκευή.
Μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, αλλά και περισσότερο διαδραστικά, με live demos, connectivity υπηρεσιών και βιωματικές γωνιές, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των νέων “G- Prime” καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Όπως αναφέρει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, σ’ ένα σύγχρονο περιβάλλον, με εμβαδόν 180τ.μ., τα νέα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα Βριλήσσια και στην Αγ. Παρασκευή εντυπωσιάζουν με τη δυναμική τους πρόσοψη και τις διάτρητες μεταλλικές επιφάνειες με κύκλους, την industrial νοοτροπία σχεδιασμού και φωτισμού, αλλά και τις ανοιχτές -για πρώτη φορά- οροφές που αφήνουν ορατά τα στοιχεία της κατασκευής. Διαθέτουν, επίσης, δάπεδα που οριοθετούν τις προϊοντικές κατηγορίες και αυτόνομες εμπορικές ζώνες, που διευκολύνουν την περιήγηση του πελάτη.
Δημοφιλή προϊόντα τεχνολογίας, όπως Smartphones, Tablets, Smart Gadgets, Laptops, τηλεοράσεις και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμα στους πελάτες, ενώ οι βιωματικές γωνιές (Smart Home, Gaming Corner, TV Corner, Music, Fitness) και τα live demos προϊόντων και υπηρεσιών βελτιώνουν την digital εμπειρία τους.
Στην Business Solutions area οι επαγγελματίες μπορούν να συζητήσουν για τις νέες δυνατότητες της επιχείρησής τους και να επιλέξουν ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες τους.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους, στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ λειτουργεί, επίσης, πιστοποιημένο service point, ενώ οι καταναλωτές έχουν πάντα στη διάθεσή τους και τους Tech Experts, τους εξειδικευμένους συμβούλους του ΓΕΡΜΑΝΟΥ σε θέματα τεχνολογίας.