Η Innovation Brain ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συμφωνίας της με την Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης.
Η Innovation Brain αναφέρει ότι έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό στρατηγικό πλάνο που θα επικεντρωθεί στο εμπορικό τμήμα και στην οργάνωση των πωλήσεων.
- Η νέα στρατηγική απαιτεί ταχεία ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της επιχείρησης και νέα προϊόντα (μη συνδεόμενα με ζαχαρότευτλα), σε περιοχές φυσικής επέκτασης.
Αυτό θα βελτιστοποιήσει τη χρήση των υφιστάμενων παραγωγικών δυνατοτήτων, ώστε να πραγματοποιηθούν οικονομίες κλίμακας, τις οποίες η προηγουμένη αποκεντρωμένη οργάνωση είχε αποτρέψει.
Θα επαναπροσδιορίσει τα βασικά προϊόντα και υπηρεσίες με βάση τις υφιστάμενες και τρέχουσες ανάγκες των πελατών και θα υιοθετήσει τέτοιες τεχνολογικές διαδικασίες που θα ανταποκρίνονται σε αυτή τη νέα τάση, βασισμένες σε σαφείς και συγκεκριμένους δείκτες απόδοσης.
- Θεωρείται ότι η Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης και τα προϊόντα της, έχουν ισχυρή αναγνωρισιμότητα αλλά και υψηλά μερίδια αγοράς, εξυπηρετώντας τους καταναλωτές εδώ και σχεδόν 60 χρόνια.
Τόσο οι παραγωγικές όσο και οι εμπορικές δραστηρίοτητες της ΕΒΖ επικεντρώθηκαν ιστορικά στην εγχώρια αγορά, η οποία εξυπηρετήθηκε μέσω ενός ισχυρού δικτύου καλλιεργητών που παρήγαγαν ζαχαρότευτλα με μία από τις καλύτερες ποιότητες παγκοσμίως, και με ισχυρή οργάνωση όσον αφορά την παραγωγική διαδικασία, καθώς και τους αποθηκευτικούς χώρους, τα μεταφορικά μέσα και οποιαδήποτε άλλη αναγκαία υποστήριξη σε συνάρτηση με τη διανομή των προϊόντων της.
Παράλληλα με την ελληνική αγορά, η Innovation Brain τονίζει ότι θα εστιάσει την προσοχή της και στην ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών της και προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προϊόντα σε ανταγωνιστικό επίπεδο τιμών. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι σε ιδανική τοποθεσία ώστε τα προϊόντα της ΕΒΖ να μεταφερθούν σε οποιοδήποτε σημείο της Ευρώπης.
Όσον αφορά τις διεθνείς αγορές, θα επωφεληθεί από το πλεονέκτημα της ευρύτερης ευρωπαϊκής αγοράς και θα επικεντρωθεί στην αποκατάσταση της εικόνας της ΕΒΖ ως ένας από τους πλέον αξιόπιστους συνεργάτες τόσο σε επίπεδο αγοράς αλλά και σε επίπεδο τελικού καταναλωτή.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Innovation Brain:
«Οι καλλιεργητές θα μπορέσουν να επωφεληθούν από τα παραπάνω ακόμη και εάν η καλλιέργεια τους φέτος θα είναι πολύ μικρή. Ωστόσο, τον επόμενο χρόνο οι αγρότες θα είναι σε θέση να παράγουν περισσότερα και η Ιnnovation Brain θα έχει προετοιμάσει την αγορά γι ‘αυτό.
Το να κερδίσουμε πίσω τους πελάτες είναι ο πλέον σημαντικό στοίχος που έχουμε να επιτύχουμε και θα το επιτύχουμε τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η πώληση ζάχαρης στο εξωτερικό θα μας επιτρέψει να ξαναρχίσουμε την παραγωγή. Σε όσους περισσότερους πελάτες πουλήσουμε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τόσο περισσότερο θα μπορούν να παράγουν οι αγρότες.
Μας ενδιαφέρει επίσης η αγορά και πώληση άλλων αγροτικών προϊόντων όπως το σιτάρι και το καλαμπόκι, για παράδειγμα. Θα συνεργαστούμε με τους αγρότες στο τι μπορούν να παράγουν για εμάς , ώστε να αγοράζουμε και να πουλάμε ή να παράγουμε νέα προϊόντα όπως σιρόπι, εκχυλίσματα καλαμποκιού και παρόμοια προϊόντα».