της Ελενας Ερμείδου

Στα 218 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκε ο ετήσιο κύκλος εργασιών της Generali στην Ελλάδα το 2019 σημειώνοντας ποσοστιαία αύξηση 4,8% σε σχέση με το 2018 και αξιοσημείωτη λειτουργική κερδοφορία. Υλοποιώντας το τριετές στρατηγικό της πλάνο #Generali2021, η Generali στοχεύει να αποτελέσει έναν δια βίου εταίρο για τους πελάτες, προσφέροντας καινοτόμες, εξατομικευμένες λύσεις, δια μέσου του δικτύου πωλήσεων. Το 2019 διέθεσε στην αγορά νέα σειρά ψηφιακών εργαλείων για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και ασφαλιστικών συμβούλων.

Η Generali στις 21 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», υποδέχθηκε τους συνεργάτες της, καταξιωμένους εκπροσώπους της διαμεσολάβησης, σε μια εκδήλωση, που οργανώθηκε για να τους τιμήσει καθώς με την αποφασιστική τους δράση συνέβαλαν στην περαιτέρω αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Πάνος Δημητρίου ανέφερε: «Στην Generali πιστεύουμε ότι ως ένας παγκόσμιος εταίρος, έχουμε την ευθύνη και υποχρέωση να φέρνουμε τους Συνεργάτες μας σε επαφή με τις τάσεις και εξελίξεις που αλλάζουν την αγορά και το μέλλον. Έτσι, τα προηγούμενα χρόνια, αναζητήσαμε τους κατάλληλους ανθρώπους – προσωπικότητες που ξεχωρίζουν στον τομέα τους και ειδικεύονται στην ανάλυση και αξιολόγηση των εξελίξεων – να μοιραστούν με τους συνεργάτες μας, τις γνώσεις τους και να μας προβληματίσουν και κινητοποιήσουν όλους προς την σωστή κατεύθυνση Πιστεύω ότι το καταφέραμε αυτό. Υπάρχει όμως και μια δεύτερη παράδοση που έχουμε καθιερώσει ως εταιρεία. Αυτή είναι να μοιραζόμαστε με τους συνεργάτες και φίλους μας, κάποιες ξεχωριστές εμπειρίες. Ταξίδια και εκδηλώσεις ποικίλης μορφής, που μας κάνουν πιο «πλούσιους». Στιγμές που μας θυμίζουν την ιστορία και τον πολιτισμό μας, και μας εκθέτουν σε άλλους πολιτισμούς και ερεθίσματα, διευρύνοντας την ματιά μας. Αυτός είναι ο στόχος μας απόψε».

Επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά ότι η ασφάλιση δεν είναι απλώς υπηρεσία αλλά εμπειρία, η Generali επιφύλασσε μία μεγάλη έκπληξη για τους επίτιμους προσκεκλημένους της.  Οι 500 και πλέον ασφαλιστικοί σύμβουλοι από όλη την Ελλάδα, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την καθηλωτική θεατρική παράσταση «Από Σμύρνη, Σαλονίκη» , μία υπερπαραγωγή του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού  σε κείμενο και σκηνοθεσία της Μιμής Ντενίση. Μία παράσταση που διαπραγματεύεται το επίκαιρο πρόβλημα της προσφυγιάς μέσα από τις ζωές ηρώων που επέζησαν της Μικρασιατικής καταστροφής και προσπάθησαν, κερδίζοντας το στοίχημα με το πεπρωμένο τους και τις δυσκολίες των καιρών, να χτίσουν μια νέα ζωή στη νέα τους πατρίδα, τη Θεσσαλονίκη. Ήταν μια εκδήλωση -έκπληξη, που σηματοδοτεί τη συνεπή επιλογή της εταιρείας να στέλνει με κάθε πρωτοβουλία της, το μήνυμα των αλλαγών που έχει ανάγκη η ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Κάνοντας μία παραβολή του έργου με την ιστορία της Generali, της σχέσης με τους συνεργάτες της αλλά και της Ασφάλισης, που διαχρονικά ακολουθεί τα χνάρια των εξελίξεων, ο ίδιος τόνισε:

«Λένε ότι όσοι ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν. Απόψε είμαστε εδώ, και έχουμε τη χαρά να μοιραστούμε μαζί, μια θεατρική παράσταση, που μιλάει για την ιστορία μας, αλλά παραδόξως και για το μέλλον μας. Μηνύματα και προκλήσεις που είναι πάντα στο προσκήνιο της χώρας μας, καταδεικνύοντας πώς όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά και ίδιοι στον απολογισμό της ιστορίας. Το μήνυμα με το οποίο θα ήθελα εγώ να σας αφήσω απόψε, είναι ότι το μέλλον το γράφουμε εμείς. Το γράφουν εκείνοι που έχουν όραμα, πίστη και σθένος. Εκείνοι που ξέρουν, που θέλουν να φτάσουν και είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν σκληρά γι΄ αυτό. Εκείνοι που δεν βλέπουν τα εμπόδια, αλλά είναι προσηλωμένοι στις χιλιάδες δυνατότητες που ξετυλίγονται μπροστά τους. Έτοιμοι και ικανοί να εκμεταλλευτούν αυτές τις ευκαιρίες στο απόλυτο. Αν πιστεύετε κι εσείς σε αυτό το όραμα, σας θέλουμε μαζί μας, συνοδοιπόρους σε αυτό το ταξίδι».

Η Generali στηρίζει την ανάπτυξη στα ανθρωποκεντρικά δίκτυα πωλήσεων τα οποία  αποτελούν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του κλάδου και συνεχίζει να τα ενισχύει με νέα, ψηφιακά εργαλεία. Εργαλεία τα οποία επιτρέπουν αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών, μεγαλύτερη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα, σε ένα μεταβαλλόμενο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον.

Το 2019 η εταιρεία λανσάρισε μία σειράς ψηφιακών εργαλείων εξυπηρέτησης τόσο τον κλάδο Ζωής, όσο και στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός app που θα λειτουργεί ως ένα mobile portal πελατών και προχώρησε στην ψηφιοποίηση διαφόρων γραφειοκρατικών εργασιών. Στόχος της να ενισχύσει την απρόσκοπτη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλιστικών συμβούλων και των πελατών.

 «Οι προκλήσεις που έρχονται είναι πολλές, αλλά σας υποσχόμαστε μία κόκκινη καταιγίδα εξελίξεων, που θα μας επιτρέψει να είμαστε οι πρωταγωνιστές των εξελίξεων», υπερθεμάτισε  ο κ. Δημητρίου, απευθυνόμενος στους κορυφαίους συνεργάτες της Generali.

Η βραδιά έκλεισε με παράθεση δείπνου, υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής και την καθιερωμένη κοπή πίτας, με τα στελέχη της Generali και τους παρευρισκόμενους να ανταλλάσσουν ευχές για μια νέα, δυναμική χρονιά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here