της Ελενας Ερμείδου
Πάνω σε δύο πόλους σχεδιάζει τα νέα της εργαλεία η Εθνική Ασφαλιστική: στον πελάτη και την νέα εταιρική ταυτότητα, με στόχο την ανάπτυξη ενός μείγματος προϊόντων που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των ασφαλισμένων, την βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη και την αριστεία στις δομές λειτουργίας της. Ο αναξιοποίητος θησαυρός της μετρά σε πάνω από 1,5 εκατομμύριο πελάτες. Η αστείρευτη δυναμική της τα Κλειστά Δίκτυα, οι μπρόκερς και το bancassurance.
Robert Gauci, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, – από σήμερα ξεκινά η νέα ημέρα
«Η επόμενη ημέρα για την Εθνική Ασφαλιστική ξεκινάει σήμερα. Μια νέα ημέρα, όπου η Εθνική Ασφαλιστική θα συνεχίσει να φροντίζει για το μέλλον και την ασφάλειά όλων, όπως έκανε πάντα. Αλλά θα έχει τις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων σε πρώτη προτεραιότητα. Με σύγχρονες λύσεις, αξιοπιστία και σταθερότητα, διαμορφώνουμε καθημερινά ένα μέλλον καλύτερο και πιο ασφαλές, για όλους, με την ίδια σύνεση που το κάνουμε εδώ και 133 χρόνια. Επενδύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό δημιουργούμε τα απαραίτητα εργαλεία για να αποκτήσουμε καλύτερη γνώση των πελατών μας και να παρέχουμε μία ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης. Αυτή η φιλοσοφία και οι αξίες που διέπουν την επόμενη ημέρα της Εθνικής Ασφαλιστικής, αποτυπώνονται με σύγχρονο τρόπο στη νέα εταιρική μας ταυτότητα. Η νέα μας εικόνα θέλαμε να αποτυπώνει όλα τα στοιχεία που κάνουν την Εθνική Ασφαλιστική αυτή που είναι, αλλά και τα στοιχεία αυτά που θα τη διαμορφώσουν στην πιο σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία του 21ου αιώνα. Μια εταιρεία που αξιοποιεί την καινοτομία, την τεχνογνωσία και τη διαχρονικά ισχυρή εμπειρία εξυπηρέτησης, για να υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της».
Νέο χαρτοφυλάκιο – Legacy χαρτοφυλάκιο
Η Εθνική Ασφαλιστική στοχεύει στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη του νέου της χαρτοφυλακίου πελατών, αντισταθμίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο το legacy χαρτοφυλάκιο της, απάντησε ο Robert Gauci σε σχετική ερώτηση του IW, συμπληρώνοντας πως εξετάζουν κάθε δυνατή επιλογή συμφέρουσα προς τον ασφαλισμένο, είτε του run off με μία αντασφαλιστική ή ακόμα και να παραμείνει ο κίνδυνος στο χαρτοφυλάκιο της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Market segment και cross selling, το ζητούμενο
Για την Εθνική Ασφαλιστική, προσέθεσε ο Robert Gauci το ζητούμενο δεν είναι η αύξηση του μεριδίου της στην αγορά, αλλά το market segmentation και η ανάπτυξη των πωλήσεων cross selling, ώστε να αυξηθεί τόσο η παραγωγή, όσο και η οικονομική βιωσιμότητα και η διακράτηση ικανοποιημένων πελατών.
Νέα ανοίγματα και νέα συνδυαστικά προϊόντα σε omnichannel στρατηγική
Έτσι, η Εθνική Ασφαλιστική πάνω στο ήδη υπάρχον ‘θησαυρό’ στοχεύει σε ανάπτυξη αλλά, και εκμεταλλευόμενη την δυναμική των αγορών στοχεύει σε νέα ανοίγματα με νέα συνδυαστικά προϊόντα με πολυκαναλικά μέσα.
Θα εκδώσει εννέα νέα προϊόντα για πρώτη φορά στην ιστορία της Ασφαλιστικής μέσα σε ένα μόνο χρόνο. Μεταξύ των προϊόντων αυτών και ένα νέο προϊόν ασφάλισης cyber κινδύνων που θα διανέμεται μέσω του bancassurance, υπογράμμισε ο R. Gauci.
Τα παραγωγικά μεγέθη των δύο χαρτοφυλακίων
Παρουσιάζοντας τα παραγωγικά μεγέθη ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής ανέφερε ότι στο 2023 σημειώθηκε αύξηση νέων πελατών κατά 133.420 χιλιάδες στους 1.718.138 συνολικά. Το νέο χαρτοφυλάκιο του κλάδου ζωής σημείωσε ανάπτυξη 23,2%, της υγείας 21,2%, της περιουσίας και ατυχημάτων 15,1% με την συνολική ανάπτυξη να διαμορφώνεται στο 19,3%. Το legacy χαρτοφυλάκιο σημείωσε συνολική ανάπτυξη 1,6% και στα επιμέρους: της ζωής 6,2%, και της υγείας 2,7%. Συνολικά το νέο χαρτοφυλάκιο και το legacy κατέγραψαν ανάπτυξη ήταν 12%.
Αντίστοιχα η παραγωγή στο νέο χαρτοφυλάκιο για τον μήνα Ιανουάριο αυξήθηκε 48,1% και στο legacy 6,2%. Στο σύνολο και των δύο χαρτοφυλακίων η ανάπτυξη διαμορφώνεται στο 32,6%.
Από που θα προέλθει η ανάπτυξη το 2024
Η νέα αύξηση των νέων και υπαρχόντων επιχειρήσεων μέσα στο 2024 αναμένεται να προέλθει από τον κλάδο περιουσίας, αυτοκινήτου, από τα εταιρικά δίκτυα, του brokers και το bancassurance.