Στο ολοκληρωμένο και συνεκτικό σχέδιο σημαντικών έργων υποδομών που έχουν δρομολογηθεί στη Θεσσαλονίκη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Ράδιο Θεσσαλονίκη».
Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στον μεγάλο αυτοκινητόδρομο FlyOver που θα αντιμετωπίσει το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και για τον οποίο αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές έως τις 20 Δεκεμβρίου.
Ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρχουν διόδια στο FlyOver, ενώ ενδιαφέρον έχουν δείξει μεγάλοι όμιλοι στον κλάδο των κατασκευών. Ο νέος υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος, μήκους 13 χλμ. με 4 χλμ. συνεχόμενης γέφυρας, και η αναβάθμιση στην υπάρχουσα περιφερειακή οδό θα κατασκευαστούν χωρίς να ταλαιπωρηθούν οι πολίτες, καθώς η κυκλοφορία θα διεξάγεται απρόσκοπτα.
Flyover – χωρίς διόδια
Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι ο διαγωνισμός «τρέχει» και αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές εντός του τρέχοντος μήνα – πριν τα Χριστούγεννα, ενώ θα υπάρχει και ανάδοχος εντός του Ιανουαρίου.
«Το έργο αυτό είναι ιδανικά σχεδιασμένο για τη Θεσσαλονίκη», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Υποδομών, επισημαίνοντας ότι θα είναι «ένας υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, καλοσυντηρημένος, χωρίς διόδια που θα αλλάξει θετικά το κυκλοφοριακό γίγνεσθαι της Θεσσαλονίκης. Το δικαιούται αυτό η Θεσσαλονίκη και θα το έχει τα επόμενα χρόνια».
Ερωτηθείς για το κόστος του έργου ο κ. Καραγιάννης είπε ότι είναι προϋπολογισμού 373 εκατ. ευρώ , χωρίς το ελληνικό Δημόσιο να βάλει ένα ευρώ κατά τη διάρκεια της κατασκευής, αλλά ο ιδιώτης, ο οποίος αναλαμβάνει τη συντήρηση και τη λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου.
«Μετά το ελληνικό Δημόσιο θα αποπληρώνει τον ιδιώτη, σε βάθος 30ετίας, ενώ καταφέραμε και πείσαμε τους Ευρωπαίους να μην υπάρχουν καθόλου διόδια σε όλο το μήκος της Περιφερειακής της Θεσσαλονίκης».