• Η δημιουργία του συγκροτήματος “Battery Hub” στο εργοστάσιο του Mirafiori θα ξεκινήσει στις αρχές του 2020.
  • Οι μπαταρίες που θα συναρμολογούνται στο “Battery Hub” θα εφοδιάζουν τη νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της FCA.
  • Η Comau, εταιρεία τεχνολογίας του ομίλου FCA, αποτελεί βασικό συνεργάτη στο πρόγραμμα χάρη στην εξειδίκευση της στις μεθόδους παραγωγής.
  • Η αρχική επένδυση για το “Battery Hub” θα είναι της τάξης των 50 εκατομμυρίων ευρώ.

Η Fiat Chrysler Automobiles ανακοινώνει την κατασκευή ενός νέου τμήματος συναρμολόγησης μπαταριών στο βιομηχανικό συγκρότημα του Mirafiori στο Τορίνο, ως μέρος της συνολικής της στρατηγικής για το e-Mobility. Το νέο τμήμα με την ονομασία “Battery Hub” θα βρίσκεται στην καρδιά του Mirafiori, ενώ η κατασκευή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2020.

Η νέα επένδυση έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά πρωτοβουλιών και συμφωνιών που έχει συνάψει ο όμιλος τους τελευταίους μήνες και αφορούν στη νέα εποχή της αυτοκίνησης.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μία περίοδο σημαντικών ανακατατάξεων και μία από τις βασικές τάσεις είναι η ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Pietro Gorlier, COO της FCA για την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή & Αφρική). «Με το νέο “Battery Hub” που θα δημιουργηθεί στο Mirafiori προσθέτουμε ακόμα ένα στοιχείο στο «οικοσύστημα» μας που περιλαμβάνει όλα τα στάδια από την αλυσίδα της παραγωγής μέχρι την υποστήριξη του τελικού χρήστη. Είναι ένα ταξίδι που περνά μέσα από τις πρόσφατες συνεργασίες μας στον τομέα των υπηρεσιών φόρτισης, των δικτύων V2G και της υποστήριξης των πελατών των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο».

Η νέα εγκατάσταση θα δημιουργηθεί σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτό το σκοπό κτήριο που θα έχει τη δυνατότητα επέκτασης για μελλοντικές αναβαθμίσεις. Θα εφαρμοστούν οι πιο προηγμένες μέθοδοι παραγωγής, οι οποίες περιλαμβάνουν εκτός των άλλων και τη συνεργασία ρομπότ με ανθρώπους. Παράλληλα το “Battery Hub” θα περιλαμβάνει ειδικούς χώρους εκπαίδευσης, αλλά και χώρους πειραματικής έρευνας. Αυτή η επιλογή θα επιτρέψει η εγκατάσταση να προσαρμόζεται πολύ γρήγορα στις αλλαγές που θα προκύπτουν στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το ενσωματωμένο τεχνολογικό κέντρο θα είναι αφιερωμένο στον ποιοτικό έλεγχο των εξαρτημάτων που θα αποστέλλονται από τους διάφορους εξωτερικούς προμηθευτές, ενώ τέλος μετά τη συναρμολόγηση ένα ηλεκτρονικό σύστημα με τεχνολογία αιχμής που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Comau, θα χρησιμοποιείται για να ελέγχει την απόδοση των μπαταριών.

Η αρχική επένδυση για την κατασκευή της νέας δομής θα είναι περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ.

Η σημερινή ανακοίνωση έρχεται μόλις λίγους μήνες μετά τη δήλωση της FCA ότι η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 θα ξεκινήσει στο Mirafiori το δεύτερο 6μηνο του 2020. Περίπου 1.200 άνθρωποι θα απασχολούνται στην κατασκευή του νέου οχήματος, του οποίου η αρχική παραγωγή θα είναι 80.000 μονάδες/έτος με τη δυνατότητα αυτός ο αριθμός να αυξηθεί στο μέλλον. Παράλληλα μερικές εβδομάδες νωρίτερα η FCA ανακοίνωσε και την παρουσίαση των νέων GranTurismo και GranCabrio, τα οποία θα είναι τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Maserati που επίσης θα κατασκευάζονται στο Τορίνο.

Σήμερα στο συγκρότημα του Τορίνο, το οποίο περιλαμβάνει τις εγκαταστάσεις του Mirafiori και του Grugliasco, απασχολούνται περίπου 20.000 άτομα σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Συνολικά η FCA θα επενδύσει περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια ευρώ την περίοδο 2019-2021 στην Ιταλία, παρουσιάζοντας 13 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα και 12 ηλεκτρικές εκδόσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here