Στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η οποία άνοιξε τις πύλες της για το κοινό την περασμένη Πέμπτη, οι Fiat & Abarth βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Γιορτάζοντας τα 120 και 70 χρόνια ζωής αντίστοιχα, οι δύο εταιρείες εντυπωσίασαν με την πλούσια ιστορία τους, το δυναμικό παρόν, αλλά και το μέλλον, το οποίο εκφράζεται και από τη μεγάλη έκπληξη της έκθεσης, το Fiat Concept Centoventi.
Η φετινή έκθεση της Γενεύης (7-17 Μαρτίου) συμπίπτει με τη συμπλήρωση 120 χρόνων από τη γέννηση της Fiat και 70 χρόνων από τη δημιουργία της Abarth. Οι δύο μάρκες παρουσίασαν την πλήρη γκάμα των μοντέλων τους, με την Abarth να δίνει την ευκαιρία στο κοινό να ανακαλύψει μερικά από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της ιστορίας της και τη Fiat να ξεκινά μια νέα επανάσταση με την παρουσίαση του Fiat Concept Centoventi. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί αναμφίβολα τη μεγάλη έκπληξη της έκθεσης, αφού έμεινε σε απόλυτη μυστικότητα μέχρι την πρεμιέρα της έκθεσης και την αποκάλυψη του από τον επικεφαλής και Chief Marketing Office της Fiat, κ. Olivier Francois.
Η παρουσίαση της Fiat από τον κ. Francois, επικεντρώθηκε στη φιλοσοφία της μάρκας, η οποία την οδήγησε στη δημιουργία μοντέλων που έθεσαν νέα δεδομένα για τον κόσμο της αυτοκίνησης, αποτελώντας πραγματικά σημεία αναφοράς στην ιστορία του αυτοκινήτου, όπως είναι το Fiat 500. Αυτή η φιλοσοφία εκφράζεται περισσότερο από ποτέ στη σύλληψη και δημιουργία του Fiat Concept Centoventi, το οποίο εκπλήσσει, όχι μόνο με τον πρωτοποριακό χαρακτήρα, αλλά και την πλήρη ανάπτυξη του πλαισίου με το οποίο θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο στη σύγχρονη αγορά αυτοκινήτου.
Στην περίπτωση της Abarth, η συνέχιση της πλούσιας αγωνιστικής κληρονομιάς συνδυάζεται ιδανικά με την ανάπτυξη στον εμπορικό τομέα, με την εταιρεία το 2018 να σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων (+36% σε σχέση με το 2017) και να κατακτά με το Abarth 124 rally το Παγκόσμιο και Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα R-GT 2018. Στην έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά τα Abarth 595 esseesse και Abarth 124 Rally Tribute, δύο εκδόσεις που συνεχίζουν το θρύλο της μάρκας με το «Σκορπίο» και παράλληλα φέρουν περήφανα το ειδικό λογότυπο για τα 70 χρόνια της μάρκας, όπως και όλα τα Abarth τα οποία θα διατεθούν το 2019.
Για την εντυπωσιακή περσινή χρονιά, αλλά και το δυναμικό παρόν της Abarth μίλησε ο κ. Luca Napolitano, επικεφαλής των Fiat & Abarth την περιοχή ΕΜΕΑ, στο video που βρίσκεται στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://video.abarthpress.com/p/it/en/abarth/post/31368