Στις δυσκολίες που παρατηρούνται ως προς την εξασφάλιση των απαιτούμενων περιβαλλοντικών αδειών από τις αρμόδιες Αρχές του Λουξεμβούργου, αποδίδεται εν μέρει η καθυστέρηση στην υλοποίηση της νέας επένδυσης της ΦΑΓΕ στο Λουξεμβούργο, η οποία στην ετήσια οικονομική της έκθεση για τη χρήση του 2017, δηλώνει αδυναμία να προσδιορίσει τον χρόνο ολοκλήρωσής.

Για τη δημιουργία της συγκεκριμένης μονάδας η ΦΑΓΕ σκοπεύει να επενδύσει περί τα 170 εκατ. δολ. ενώ η παραγωγική δυναμικότητα αναμένεται ότι θα αγγίξει τους 40.000 τόνους. Μέχρι την ολοκλήρωσή της η παραγωγή στην Ελλάδα αυξάνεται προκειμένου να ανταποκριθεί στην ευρωπαϊκή ζήτηση.

————————————————————————————————–

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΙΣ INTELLIGENΤ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, Ο,ΤΙ ΨΙΘΥΡΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ, ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

————————————————————————————————–

Πέρυσι οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ υποχώρησαν κατά 5,2% στα 619,6 εκατ. δολάρια ως αποτέλεσμα της υποχώρησης των πωλήσεών της κατά 5,7% στις ΗΠΑ και στη Μεγάλη Βρετανία, 1,5% στην Ιταλία και 5,2% στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις στις εκτός Ελλάδας αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, μειώθηκαν συνολικά κατά 5,2%. Αποτέλεσμα οι πωλήσεις σε αξία εκτός Ελλάδος να αποτελούν το 85% των συνολικών πωλήσεων τόσο το 2017 όσο και το 2016.

Ακόμη μεγαλύτερη πάντως ήταν η υποχώρηση σε επίπεδο όγκου πωλήσεων, καταγράφοντας μείωση κατά 8,1%. Αυτό οφείλεται στη μείωση των πωλήσεων σε όγκο στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελλάδα κατά 6,5%, 10% και 19,3% αντιστοίχως, οι οποίες αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την αύξηση των όγκων πωλήσεων στην Ιταλία κατά 1,3%.

Οι κύριοι λόγοι για τη μείωση των πωλήσεων σε αξία και όγκο στην ελληνική αγορά ήταν: η διαρκής οικονομική κρίση στην Ελλάδα, η απόφασή της γαλακτοβιομηχανίας να μειώσει τις πωλήσεις σε λιγότερο αξιόπιστους πελάτες σε μια προσπάθεια να μειώσει την πιστωτική της έκθεση και το γεγονός ότι ο όμιλος δεν πωλεί πλέον γάλα από τις 31 Μαΐου 2016. Παρά τις πιέσεις που συνεχίζεται να δέχεται η ΦΑΓΕ στην ελληνική αγορά, διατηρεί την πρώτη θέση στον κλάδο γιαούρτης με μερίδιο 21,4% σε όγκο και 24% σε αξία με βάση στοιχεία 9μήνου του 2017 της Nielsen που επικαλείται η διοίκησή της.

Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα, τα προ φόρων κέρδη της ΦΑΓΕ ενισχύθηκαν κατά 110% στα 97,5 εκατ. δολάρια, τα καθαρά αποτελέσματα αυξήθηκαν κατά 40% στα 86,4 εκατ. δολάρια, ενώ τα EBITDA σημείωσαν άνοδο κατά 8,2% ανερχόμενα στα 153,3 εκατ. δολάρια.