Ήταν τα μέσα 2016 και ολοκληρώθηκε το 2017, όταν ο Ευτύχης Βασιλάκης αναλάμβανε την διάσωση-εξυγίανση των αντιπροσώπευσης- εισαγωγής- εμπορίας των αυτοκινήτων HYUNDAI και ΚΙΑ.
Εισφέροντας 20 εκατ.€ (!) σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου αποκτά το 70% των εταιρειών της Π&Ρ Δάβαρη (είχαν προσφύγει στις διατάξεις του 106β- υπαγωγή σε καθεστώς εξυγίανσης)…
Κίνηση, που από αρκετούς επιχειρηματίες είχε θεωρηθεί- τότε- άκαιρη ακόμη και από παράγοντες του κλάδου rental ακόμη και από συνεργάτες των Πάνου και Ρίτσας Δάβαρη.
Η αποτελεσματικότητα της ενέργειας του βασικού μετόχου των Aegean, Autohellas επιβεβαιώθηκε με την σταδιακή μεθοδική εισφορά σε “καθαρή λειτουργική κερδοφορία” των 2 assets- ειδικότερα της Hyundai.
Πλέον η τελευταία κίνηση του επιχειρηματία δεν αντιμετωπίζεται με την ίδια επιφυλακτικότητα (όπως τότε 2016/7) απεναντίας προκαλεί ανησυχία σε (άμεσα/έμμεσα) ανταγωνιστές του …
Το deal με την Stellantis (Fiat-Chrysler & Peugeot-Citroen) δημιουργεί ένα επιχειρηματικό/επενδυτικό…hyper car.
Μονο, που αυτή την φορά ο Ευτύχης Βασιλάκης δεν “έκρυψε τα χαρτιά” του, στην παρουσίαση (στον Φλοίσβο) της Tonale/Alfa Romeo αντιθέτως είχε καλεσμένο τον Αλέξανδρο Λιώκη.
Τον ταχύτατα ανερχόμενο auto designer, ταλαντούχο σχεδιαστή.