Σε ποσοστό που φτάνει το 81% υιοθέτησε το προσωπικό της Eurobank το υβριδικό μοντέλο εργασίας που πρότεινε η διοίκηση στο προσωπικό της, επιβεβαιώνοντας την μεγάλη αποδοχή που είχε το νέο μοντέλο εργασίας από τους υπαλλήλους του Ομίλου.

Η εφαρμογή του υβριδικού μοντέλου ξεκίνησε στα τέλη Ιουνίου και μετά την ολιγοήμερη παράταση που δόθηκε προκειμένου να οριστικοποιηθεί ο αριθμός των εργαζομένων που επιθυμούν να μεταβούν σε αυτό, τα στοιχεία δείχνουν ότι 8 στους 10 εργαζόμενους στους οποίους δόθηκε η δυνατότητα, υιοθέτησαν το νέο μοντέλο που προβλέπει συνδυασμό εργασίας από το γραφείο και εργασίας από το σπίτι για το προσωπικό της.

Δικαίωμα συμμετοχής στο νέο μοντέλο είχαν όλοι οι εργαζόμενοι στην Τράπεζα και τις θυγατρικές του ομίλου, με εξαίρεση το δίκτυο των καταστημάτων και τις μονάδες του private banking, όπου δηλαδή υπάρχει φυσική επαφή με τον πελάτη.

Πρόκειται για 3.500 εργαζομένους περίπου, δηλαδή πάνω από το 60% του συνολικού προσωπικού του Ομίλου, το οποίο μπορούσε να επιλέξει να εργάζεται από το σπίτι δύο ή κατ’ εξαίρεση τρεις φορές την εβδομάδα.

Με βάση τα στοιχεία το εύρος συμμετοχής στο υβριδικό μοντέλο εργασίας ανά Γενική Διεύθυνση κυμαίνεται από 75% έως 95%, εξέλιξη που δείχνει υψηλή αποδοχή και συμμετοχή των εργαζομένων.

Υπενθυμίζεται ότι η Eurobank γίνεται η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα που εφαρμόζει, σε σταθερή βάση το νέο υβριδικό μοντέλο εργασίας, που όπως έχει ανακοινώσει η Τράπεζα στοχεύει στην διασφάλιση της ισορροπίας στη ζωή των εργαζομένων και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Οργανισμού, περιορίζοντας, μεταξύ άλλων, τις μετακινήσεις και την κατανάλωση ενέργειας.

Στο πλαίσιο του υβριδικού μοντέλου:

 

  • Η δυνατότητα τηλεργασίας ορίζεται σύμφωνα με τη φύση και το αντικείμενο της εργασίας του κάθε εργαζόμενου και υιοθετείται από τις μονάδες της Τράπεζας που δεν απαιτείται η φυσική επαφή με τον πελάτη.
  • Η υιοθέτηση έχει οικειοθελή χαρακτήρα. Όσοι το επιλέξουν μπορούν να εργαστούν από την κατοικία τους για δύο ή κατ’ εξαίρεση τρεις εργάσιμες ημέρες την εβδομάδα, ανάλογα με τη φύση της εργασίας τους, στη μονάδα στην οποία ανήκουν.
  • H Eurobank, αναλαμβάνει, το κόστος που προκαλείται στους εργαζόμενους από την τηλεργασία (work@home), δηλαδή το κόστος του εξοπλισμού, το κόστος της χρήσης του οικιακού χώρου εργασίας των εργαζομένων, των τηλεπικοινωνιών και της συντήρησης του εξοπλισμού, καθώς και το κόστος της αποκατάστασης των βλαβών του εξοπλισμού της Τράπεζας.
  • Προβλέπεται η δυνατότητα ψηφιακής αποσύνδεσης των εργαζομένων από το σύστημα, έτσι ώστε να διαφυλάσσεται ο προσωπικός χρόνος εκτός ωραρίου εργασίας καθώς και κατά τη διάρκεια των αδειών τους.