Τα τελευταία χρόνια οι προωθητικές ενέργειες (εκπτωτικά κουπόνια, μειωμένες τιμές) που επιλέγουν οι εταιρείες για να κερδίσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη κερδίζουν έδαφος ενώ αποφέρουν όφελος για τους πελάτες, βοηθώντας τους να εξοικονομήσουν χρήματα, καθώς τους προσφέρουν μεγαλύτερη ποικιλία παρεχόμενων προσφορών ενώ έχουν την δυνατότητα καλύτερης παρακολούθησης των τιμών. Η Paypal εφαρμόζοντας την παραπάνω στρατηγική, προχώρησε στην μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της, διαθέτοντας το αστρονομικό ποσό των $ 4 δις, αποκτώντας την …Honey. Πριν από αυτήν, η PayPal είχε καταβάλει 2,2 δισ. δολάρια για να αποκτήσει τη σουηδική fintech startup iZettle, τον Μάιο του 2018.
Ποια είναι η Honey
H Honey περιλαμβανόταν στη λίστα του Forbes “Οι επόμενες startups του 1 δισ. δολαρίων” για το 2018, με εκτιμώμενα έσοδα 100 εκατ. δολαρίων το συγκεκριμένο έτος. Επιπλέον, ήταν κερδοφόρα σε επίπεδο καθαρών κερδών το 2018 ενώ περισσότεροι από 17 εκατ. άνθρωποι κάθε μήνα χρησιμοποιούν την επέκταση browser της Honey, η οποία “συνεργάζεται” με περισσότερες από 30.000 εταιρείες λιανεμπορίου, σύμφωνα με την PayPal.
Η Honey είναι μεταξύ των πλέον πρωτοποριακών εταιρειών που έχει εξαγοράσει η PayPal στην ιστορία της.
Παρέχει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών για τη διευκόλυνση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα κάνει τις αγορές τους πιο προσιτές και τους ανταμείβει”, επισήμανε στην ανακοίνωσή του ο Dan Schulman, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PayPal.
Πώς λειτουργεί η επέκταση της Honey;
Συγκεκριμένα, η εφαρμογή αναζητά προωθητικούς κωδικούς και εκπτωτικά κουπόνια δημοφιλών εταιρειών του λιανεμπορίου, προκειμένου να διευκολύνει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα όταν κάνουν τις διαδικτυακές αγορές τους. Μπορεί να συγκρίνει τις τιμές στο Amazon και επίσης να παρακολουθεί τις μεταβολές των τιμών στην πάροδο του χρόνου, ώστε οι καταναλωτές που έχουν προσθέσει κάποιο προϊόν στη λίστα επιθυμιών τους να ενημερωθούν όταν μειωθεί η τιμή του.
Οι ιδρυτές και το δύσκολο ξεκίνημα
Η Honey, που ιδρύθηκε το 2012 από τους George Ruan και Ryan Hudson στο Λος Άντζελες, για πολύ καιρό δεν είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Ξεκίνησε τη δραστηριότητά της παρέχοντας αρχικά την επέκταση browser, αλλά αργότερα επέκτεινε τις υπηρεσίες της προσφέροντας παρακολούθηση τιμών ενώ ανέπτυξε και εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα. Είχε προηγηθεί ένας γύρος χρηματοδότησης όπου συγκέντρωσε 55 εκατ. δολάρια από επενδυτές όπως η Citi Ventures και η Anthos Capital.