Η εποχή μας χαρακτηρίζεται αδιαμφισβήτητα από την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση των παρεχόμενων mobile ψηφιακών υπηρεσιών. Συνεχώς δημιουργούνται νέα apps με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και την παροχή λύσεων και ευελιξίας στους χρήστες. Η Εθνική λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες, γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα με υπηρεσία Digital Customer Onboarding.
Με την συγκεκριμένα υπηρεσία, μέσα από το κινητό ή το tablet ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει τον πρώτο του λογαριασμό, χρεωστική κάρτα και πρόσβαση στο Internet και το Mobile Banking της Εθνικής.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Εθνικής
Τα βήματα είναι εύκολα:
Κατεβάζεις την εφαρμογή NBG Mobile Banking, πληκτρολογείς το κινητό, το email σου και ορισμένα προσωπικά σου στοιχεία. Υποβάλλεις το εκκαθαριστικό ή τη βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ σου ηλεκτρονικά. Στη συνέχεια, η εφαρμογή αναγνωρίζει αυτόματα όλα τα απαιτούμενα στοιχεία. Επιβεβαιώνεις και συνεχίζεις.
Αν η διεύθυνση επικοινωνίας σου είναι διαφορετική από εκείνη που αναγράφεται στο εκκαθαριστικό, υποβάλλεις έναν πρόσφατο λογαριασμό (ενέργειας, τηλεφωνίας κ.ά.) με τη νέα σου διεύθυνση.
Ακολουθούν έξι απλές ερωτήσεις για το εισόδημα, τη συναλλακτική σου συμπεριφορά και το επάγγελμά σου. Αν είσαι φοιτητής ή εργαζόμενος, επιλέγεις το επάγγελμά σου και ανεβάζεις είτε το φοιτητικό σου πάσο, είτε ένα αποδεικτικό απασχόλησης (π.χ. βεβαίωση εργοδότη ή εκκαθαριστικό μισθοδοσίας).
Τέλος, δημιουργείς password, ενώ η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσω βιντεοκλήσης με εκπρόσωπο. Έτσι μέσα σε λίγα λεπτά, απλά και με ασφάλεια έχεις αποκτήσει τον πρώτο σου τραπεζικό λογαριασμό μαζί με χρεωστική κάρτα και κωδικούς για να μπεις κατευθείαν στο Mobile ή το Internet Banking και να κάνεις την πρώτη σου συναλλαγή. Χωρίς κατάστημα, χωρίς αναμονή, οποιαδήποτε ώρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Η νέα υπηρεσία της Εθνικής αποτυπώνει την τραπεζική της επόμενης ημέρας και σου δίνει τη δυνατότητα να καλύπτεις όλες τις τραπεζικές σου ανάγκες γρήγορα, ευέλικτα, προσωποποιημένα, τόσο απλά όσο το social networking μέσα από τις αγαπημένες σου εφαρμογές.