Για τα αποτελέσματα της ΑΧΑ, τις νέες τεχνολογίες, τα νέα προγράμματα και πολλά άλλα μίλησε ο ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδος, κ. Ερρίκος Μοάτσος, στο πλαίσιο του Συνεδρίου Πωλήσεων 2018 της ασφαλιστικής εταιρείας.
To Banks.com.gr Ηταν ΕΚΕΙ και μεταφΕρει πρΩτο Ολα Οσα σημειΩθηκαν στις ομιλΙες
Ο κ. Μοάτσος στην αρχή της ομιλίας του έκανε λόγο για ακόμη μία επιτυχημένη χρονιά, παγκοσμίως και στην Ελλάδα.
“Για 9η συνεχόμενη χρονιά ο Όμιλος ΑΧΑ ήταν η πρώτη ασφαλιστική επωνυμία, που επιβεβαιώνει την διαχρονική αξία που έχουμε κατακτήσει. Απασχολούμε 117.000 εργαζόμενους που εξυπηρετούν πάνω από 100 εκατ. πελάτες σε όλον τον κόσμο, με τα ασφάλιστρα, υψηλού επιπέδου, να ανέρχονται στα 100 δισ. και με τα κέρδη μας καταφέρνουμε να αναπτυχθούμε και να επενδύσουμε στο μέλλον, με υψηλή φερρεγγυότητα”, είπε ο κ. Μοάτσος.
Στην παγκόσμια προσπάθεια, η συμμετοχή της Ελλάδας δεν ήταν μικρή.
Το 2017 οι δείκτες είχαν θετικό πρόσημο, παρά την στασιμότητα στην αγορά. Υπήρξε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 5% που ανήλθαν σε 155 εκατ. ευρώ έναντι 148 εκατ. την προηγουμενη χρονιά.
“Ο Δείκτης φερρεγγυότητας ανέβηκε, αυξήσαμε κατά 12% τα ασφάλιστρα στην Υγεία. Πρόκειται για σπουδαία επίτευξη την προηγούμενη χρονιά και οι εργαζόμενοι πιστεύουν σε αυτήν την στρατηγική, όπως και οι πελάτες κατά 91% θεωρούν ότι λαμβάνουν πολύ καλή ποιότητα υπηρεσιών. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία νέα εμπειρία, θέλουμε να είμαστε ανθρωποκεντρική εταιρεία προσπαθούμε να καταλάβουμε τι ειναι αυτό που χρειάζονται οι άνθρωποι.
Πιστεύουμε ότι το κόστος της πρόληψης είναι πολύ μικρότερο από το κόστος της αποκατάστασης των ζημιών αφού σημβούν.
Ο κ. Μοάτσος ανέλυση το ΑΧΑ drive Academy...
Είναι μια μοναδική πλατφόρμα στην ελληνική αγορά, μέσα από την οποία όλοι οι οδηγοί μπορούν να εκπαιδευτούν στην ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση.
Μετά την εκπαίδευση, οι οδηγοί που είναι ηλικίας 18 – 24 ετών μπορούν να πάρουν μείωση στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους που είναι ασφαλισμένο στην ΑΧΑ.
“Δεν αφήνουμε ποτέ τα σπίτια μας, καθώς πολύς κόσμος έχει επενδύσει σε αυτά. Σχεδιάζουμε ένα σύστημα, ώστε από μακριά να μπορούμε να παρακολουθούμε από μακριά τι συμβαίνει στο σπίτι του, σε διάφορες περιπτώσεις (π.χ. Φωτιάς κτλ), σε συνδυασμό με το ασφαλιστικό προϊόν.
Όσον αφορά το θέμα των σεισμών η ΑΧΑ έκανε σύμπραξη με το Μουσείο Γουλανδρή.
Εικονική πραγματικότητα, νέες τεχνολογίες, βιωματικά εκθέματα και διαδραστικές εφαρμογές θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν όσοι επισκεφθούν την πρωτότυπη ψηφιακή έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο», που ξεκινά στις 23 Μαΐου στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας.
Το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και η ΑΧΑ δημιουργούν μια μοναδική ψηφιακή έκθεση για τον σεισμό, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Σκοπός της είναι οι επισκέπτες να «εξερευνήσουν» τον σεισμό, να ενημερωθούν για το πώς μπορούν να προστατευτούν και να εξοικειωθούν με αυτό το φυσικό φαινόμενο, που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας, καθώς χαρακτηρίζεται από έντονη σεισμική δραστηριότητα.
Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου, που θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, καθώς και δύο ημερίδες, για τους εκπαιδευτικούς και το ευρύ κοινό. «Η γνώση είναι δύναμη – Ενημερωνόμαστε για τον σεισμό – Προετοιμαζόμαστε για το τι πρέπει να κάνουμε για να προστατευτούμε» ανέφερε η εταιρεία.
Στη συνέχεια της ομιλίας του ανέφερε: “Η νέα εμπειρία που φτιάχνουμε περνά και από την επικοινωνία, σχεδιάζουμε από την αρχή το interface, μία σημαντική επένδυση. Η νέα επικοινωνία έχει να κάνει βεβαίως και με το πως αξιοποιούμε την τεχνολογία ώστε να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες, υπάρχει η δυνατότητα του ψηφιακού πελάτη, στην οποία πιστεύουμε. Επανεσχεδιάζεται το My AXA, ώστε να γίνει ακόμη πιο φιλικό”.
Τέλος, ανέλυσε μία μοναδική πρωτοβουλία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, με την οποία θα ζητείται η άποψη/η αξιολόγησης εμπειρίας ζημιάς των πελατών της ΑΧΑ, με ανάρτηση σχολίου και της βαθμολογίας στον ιστότοπο, άνευ της παρέμβασης της εταιρείας.
“Θέλει πολύ θάρρος να αφήνεις τους πελάτες να σχολιάσουν ελεύθερα και αποτελεί την επιτομή της διαφάνειας. Να ξέρετε ότι τα περισσότερα είναι θετικά, αλλά και λίγα αρνητικά, εμείς δεν φοβόμαστε, καθώς πιστεύουμε ότι η διαφάνεια είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εμπιστοσύνης που θέλουμε να αναπτύξουμε” τόνισε.
Στην ομιλία του ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και συνεργατών & Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής ανέλυσε με ειδικούς πίνακες τα αποτελέσματα της εταιρείας.
Στις επιτυχίες περιλαμβάνονται τα εξής:
17% αυξήθηκαν οι γενικές ασφαλίσεις
65% αυξήθηκε η παραγωγή στην Υγεία
Στα 32 εκατ. Ευρώ ανήλθε η συνολική παραγωγή
Ρεκόρ 5ετίας στη νέα παραγωγή υγείας
25% ψηφιοποίηση σ/λ αυτοκινήτου
Αυξήθηκαν κατά 25% οι νέες συνεργασίες