Στην κορυφή των μεγάλων επιχειρήσεων με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον συνεχίζει να βρίσκεται η ΑΧΑ, κατακτώντας τη 2η θέση στο διαγωνισμό Best Workplaces 2020. Πρόκειται για την 3η συμμετοχή της στο θεσμό και 3η εν αντιστοιχία νίκη της, καθώς το 2016 κέρδισε την 1η και το 2010 την 5η θέση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ κ. Ερρίκος Μοάτσος δήλωσε μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων: «Η διάκριση για μια ακόμη φορά της ΑΧΑ Ασφαλιστικής στα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα μας γεμίζει χαρά και δικαιώνει την ανθρωποκεντρική στρατηγική μας όλα αυτά τα χρόνια. Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς.»
Η κ. Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού και Διαχείρισης Αλλαγής της Εταιρείας δήλωσε: «Επίκεντρο του σχεδιασμού κάθε δράσης μας είναι οι άνθρωποί μας και πρωταρχική στρατηγική μας προτεραιότητα η ανάπτυξη και η επαγγελματική εξέλιξή τους. Η διάκριση αυτή ανήκει σε όλους τους ανθρώπους της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, οι οποίοι είναι υπερήφανοι για την Εταιρεία μας και το έδειξαν για άλλη μια φορά.»
Πιστή στις διαχρονικές αξίες της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεχίζει να στηρίζει τους εργαζομένους της για να εξελίσσονται διαρκώς τόσο σε επαγγελματικό όσο και προσωπικό επίπεδο, διαφυλάσσοντας την ισορροπία ανάμεσά τους και δημιουργώντας τις απαραίτητες συνθήκες για να ζουν καλά. Μέσα από μία ολοκληρωμένη εμπειρία που έχει σχεδιάσει, παράλληλα, για αυτούς, αξιοποιεί τη διεθνή παρουσία της και τις πολλαπλές δυνατότητες της τεχνολογίας για να τους θωρακίσει με όλες τις απαραίτητες δεξιότητες –τεχνικές ή διαπροσωπικές– που απαιτούν τα δεδομένα της εποχής μας.
Κύριος σταθμός της στρατηγικής της ΑΧΑ σε ό,τι αφορά στους ανθρώπους της, αποτελεί η κατανόηση των αναγκών τους σε ατομικό επίπεδο, καθώς και η εξέλιξη αυτών των αναγκών μέσα στον χρόνο. Με αυτή την αφετηρία έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα παροχών, το οποίο, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με το πλαίσιο αξιολόγησής τους, αναγνωρίζει ανθρώπινες προσπάθειες που προσφέρουν αξία και επιβραβεύει προσφέροντας εκείνα που χρειάζεται ο κάθε εργαζόμενος ξεχωριστά.
Η συνεπής στάση της ΑΧΑ απέναντι στους ανθρώπους της και τα αποτελέσματα μιας προετοιμασίας ετών προς αυτήν την κατεύθυνση, συνέβαλαν ουσιαστικά στη διαχείριση της πρόσφατης δυσμενούς συγκυρίας της πανδημικής έξαρσης. Οι πρωτοφανείς συνθήκες αποκλεισμού που δημιούργησε η παγκόσμια υγειονομική κρίση απαίτησαν την άμεση προστασία των εργαζομένων, η οποία διασφαλίστηκε χάρις στο μοντέλο τηλεργασίας που είχε καθιερώσει από το 2018 και στις ασκήσεις επιχειρησιακής συνέχειας που είχε εκπονήσει τα τελευταία χρόνια. Ταυτόχρονα, ενεργοποιήθηκε ένα πλέγμα ενεργειών με στόχο να καλύψει όλα τα επίπεδα αναγκών των εργαζομένων. Επιλέγοντας την ανοιχτή και συστηματική διαδικτυακή επικοινωνία, η Εταιρεία βοήθησε το ανθρώπινο δυναμικό της να αισθάνεται δημιουργικό και ασφαλές και το ενίσχυσε τόσο σε επίπεδο προσωπικό, με την υλοποίηση ειδικών webinars για ψυχική και σωματική ευεξία και τη παροχή δυνατότητας ψυχολογικής και ιατρικής υποστήριξης μέσα από την υπηρεσία MyAXADoctor, όσο και επαγγελματικό, με την παροχή Οδηγιών Τηλεργασίας για Managers και προγραμμάτων ανάπτυξης μέσω LinkedIn.
H AXA συνεχίζει να εμπνέεται από τις αξίες της και να λειτουργεί ως θεματοφύλακας μίας κουλτούρας που έχει ως αφετηρία και κατάληξή της τον άνθρωπο. Αφουγκράζεται τα νέα δεδομένα και εξελίσσει το μοντέλο της για να ανταποκρίνεται πάντα με επιτυχία σε αυτά. Λειτουργώντας με γνώμονα την ευθύνη, πρωταρχικά προς τους ανθρώπους της, δημιουργεί όλες τις απαραίτητες συνθήκες για να μπορεί να στηρίζει με αντίστοιχη επιτυχία τις σημαντικές ανάγκες των ασφαλισμένων της για προστασία.