Η Επιτροπή Ανταγωνισμού προωθεί έρευνα που αποσκοπεί στην καταγραφή του επιπέδου και της συμπεριφοράς χρήσης των ψηφιακών χρηματο-οικονομικών υπηρεσιών (υπηρεσίες FinTech), δηλαδή ψηφιακές υπηρεσίες πληρωμών, τραπεζικής, επενδύσεων, ασφάλισης ή και ψηφιακές υπηρεσίες ενδιάμεσων στον χρηματο-οικονομικό τομέα που παρέχονται από τεχνολογικές επιχειρήσεις (όχι παραδοσιακούς παρόχους τραπεζικών και χρηματο-οικονομικών προϊόντων), είτε νεοφυείς, είτε εταιρείες BigTech (Apple, Google, Facebook, Amazonκ.α.), σε Έλληνες χρήστες του διαδικτύου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, η έρευνα υιοθετεί μια πολυδιάστατη οπτική γωνία εξέτασης του επιπέδου αποδοχής των ανωτέρω υπηρεσιών από τους Έλληνες καταναλωτές-χρήστες εξετάζοντας το προφίλ χρήσης (τύπος υπηρεσίας, συχνότητα χρήσης κ.ο.κ.), τα αντιληπτά πλεονεκτήματα και προβλήματα/ προκλήσεις χρήσης των ψηφιακών χρηματο-οικονομικών υπηρεσιών και το επίπεδο ικανοποίησης από τη χρήση των υπό εξέταση ψηφιακών υπηρεσιών.

Η έρευνα διενεργείται από τo Εργαστήριo Πληροφοριακών Συστημάτων και Βάσεων Δεδομένων (ISDLAB) του Ιονίου Πανεπιστημίου και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Επισημαίνουμε ότι το ερωτηματολόγιο και η επεξεργασία των δεδομένων είναι ανώνυμα και πραγματοποιούνται από ερευνητές του Ιονίου Πανεπιστημίου και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών αποκλειστικά στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έρευνας.

Βαριές καμπάνες σε επιχειρήσεις και διοικήσεις από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here