Επέκταση στην Ελλάδα σχεδιάζει μια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ ή αλλιώς τα “σούπερ μάρκετ των φτωχών”.
Πρόκειται για την βρετανική αλυσίδα Poundland η οποία σχεδιάζει “επιθετικές” κινήσεις σε Αθήνα και Ρώμη.
Απώτερος στόχος είναι η αύξηση επί τρεις φορές των πωλήσεων και ακολούθως των κερδών σε βάθος δεκαετίας.
Όπως αναφέρουν οι FT αποτελούν τα φθηνότερα μάρκετ στην Βρετανία, όπου οι προσφορές σε προϊόντα είναι σε καθημερινή βάση ενώ παρέχονται μεγάλες συσκευασίες επώνυμων προϊόντων, όπως Kelloggs, Cadbury, Pantene και Kodak.
Η ίδια πηγή αναφέρει πως η εταιρεία έχει στα πλάνα της το άνοιγμα 300 συνολικά καταστημάτων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Η Poundland έχει 347 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχει αναπτυχθεί γρήγορα από την εμφάνιση της ύφεσης.
Υποστηρίζει ότι την προτιμούν 3,5 εκατομμύρια καταναλωτές κάθε εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης: