Μετά το placement, το ομολογιακό και μετά ένα πιθανό split στη μετοχή ή… ανάποδα. Αυτό, μου…ψιθύρισε χθες βράδυ χρηματιστής, ο οποίος εμπλέκεται έμμεσα με τους σχεδιασμούς της διοίκησης Βασιλάκη στην Autohellas.
Ειλημμένες, εδώ και καιρό, οι αποφάσεις, σύμφωνα με τον ίδιο, με τον Θεόδωρο και Ευτύχη Βασιλάκη να θέλουν να διευρύνουν τους ορίζοντες της θυγατρικής εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων και μακροχρόνιας μίσθωσης.
————————————————————————————————–
————————————————————————————————–
Κατ΄ αρχήν με το placement του 10,23% της Autohellas (σ.σ. ο Θεόδωρος Βασιλάκης, μέσω της Mainstream S.A ελέγχει το 74,38%) θα μπουν στο ταμείο του βασικού μετόχου περί τα 30 εκατ. ευρώ, με το ποσοστό του να μειώνεται στο 64% του μετοχικού κεφαλαίου…
Σε αμέσως επόμενο χρόνο η εταιρεία προχωρά σε split της μετοχής και σχεδόν παράλληλα βγαίνει στην αγορά με ένα εταιρικό ομόλογο, που σύμφωνα με τον χρηματιστή θα μπορούσε να “σηκώσει” και 100 και 200 εκατ. ευρώ, από την αγορά.
Απ΄ ότι μου εξηγούσε το τουριστικό project Aegean- Autohellas πουλάει πολύ εδώ και καιρό σε ξένους και funds που ποντάρουν σε νέα αύξηση του προϊόντος για το 2018 και το 2019.
Ο ίδιος, μου διευκρίνιζε, πάντως, ότι στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στην Κηφισιά εξετάζονται διάφορες προτάσεις και σχέδια που αφορούν στην διεύρυνση της μετοχικής βάσης, στην άντληση κεφαλαίων, στην αξιοποίηση της πολύ καλής συγκυρίας για την Aegean και Autohellas. Άλλωστε τα καλύτερα ever αποτελέσματα και των δύο εταιρειών συνιστούν ένα δελεαστικότατο επενδυτικό προϊόν για ξένους που “λοκάρουν” την ελληνική αγορά και δη τον τουριστικό κλάδο.