Για άλλη μια χρονιά εκπρόσωποι των μεγαλύτερων Βιομηχανιών και Eπιχειρήσεων Hλεκτρικών Συσκευών, έδωσαν το παρών στο ετήσιο συνέδριο του ΑPPLiA https://www.applia-hellas.gr/, το οποίο πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία. Την έναρξη του Συνεδρίου κήρυξε ο  Πρόεδρος της ΑPPLiA, κος Βασίλης Κομνηνός- CEO Delonghi Group. 

Το συνέδριο τίμησε με την παρουσία της η υφυπουργός ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου, η οποία αναφέρθηκε στην ομιλία της, στην ενεργειακή κρίση, στον ενεργειακό μετασχηματισμό της χώρας, στις παγκόσμιες τάσεις, την ανακύκλωση αλλά και στα προγράμματα που έχει θεσπίσει η κυβέρνση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας στην ενέργεια για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. 

Στ συνέδριο παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας με τίτλο « Μέσα από τα Μάτια των Καταναλωτών» που διεξήγαγε ο ΑPPLiA  για την Ελλάδα  και παρουσίασε η ιδρύτρια της Focus Bari κα Ξένια Κούρτογλου.

Το συνέδριο συντόνισε ο κ. Στάθης Σαχίνης-Γενικός Διευθυντής APPLiA Hellas και συμμετείχαν οι κκ., Γιώργος Δουκίδης-καθηγητής του Ο.Π.Α, Κωνσταντίνος Μαχαίρας-Πρόεδρος της Lionard Turtle, Παναγιώτης Γκεζερλής-Πρόεδρος της Covert group, Δημήτρης Δημητριάδης Futurist και Γιάννης Σκορδάς οικονομολόγος.

Το θέμα του συνεδρίου ήταν η εξερεύνηση του «κενού» που δημιουργείται μεταξύ καταναλωτή και επιχειρήσεων, λόγω του συνεχούς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, όπου οι καταναλωτές βιώνουν καθημερινά μια  νέα πραγματικότητα.

Όπως έδειξε και η έρευνα που πραγματοποίησε η Focus Bari  για λογαριασμό του ΑPPLiA , η αγορά των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών είναι μεγάλη και ενεργή, ενώ κορυφαίο κριτήριο παραμένει η οικονομία με βασική προτεραιότητα τη σχέση ποιότητας-τιμής.  

pastedGraphic.png

Σημαντικά στοιχεία επίσης προέκυψαν για τη  σχέση  που έχει ο Έλληνας καταναλωτής με το διαδίκτυο και πως αυτή  επηρεάζει την αγοραστική του συμπεριφορά: Η αγορά μια συσκευής είναι πολυκαναλική. Η πλειοψηφία αναζητά στο διαδίκτυο αι μετά αγοράζει βάζει τιμής.

pastedGraphic_1.png

Επιπλέον συμπέρασμα του συνεδρίου ήταν ότι η περιβαλλοντική ανησυχία είναι θεωρητική. Στην επιλογή του ο καταναλωτής και πάλι θα αποφασίσει βάσει τιμής.

pastedGraphic_2.png

Άλλα σημαντικά ερωτήματα που απαντήθηκαν μέσα από την έρευνα  όπως:

  • Πώς  αντιμετωπίζουν σήμερα οι Έλληνες την τεχνολογία ή την ΑΙ, 
  • Πώς επηρεάζει  ο πληθωρισμός τις τιμές ή τις καταναλωτικές συνήθειες, 
  • Πώς επιδρά η κλιματική αλλαγή διαμορφώνοντας νέες περιβαλλοντικές ή ενεργειακές συνθήκες και πώς όλα τα προηγούμενα διαμορφώνουν το σημερινό τοπίο της αγοράς οικιακών ηλεκτρικών συσκευών.