To 96% προσέγγισε η πτώση εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Απρίλιο, καθώς τα περισσότερα τρένα ήταν καθηλωμένα λόγω των μέτρων περιορισμού της κίνησης. Η εταιρεία έθεσε και πάλι σε πλήρη λειτουργία τον Προαστιακό της Αθήνας, ενώ εξετάζει τα επόμενα της βήματα καθώς, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης, «κινούμαστε πλέον σε αχαρτογράφητα νερά».
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο κ. Τσαλίδης κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφάνισε πτώση 65% τον Μάρτιο και 96% τον Απρίλιο. Το διάστημα του lockdown πραγματοποιήθηκαν μόλις 56 δρομολόγια από τα 417 που θα είχαν πραγματοποιηθεί αν το πρόγραμμα πραγματοποιούνταν κανονικά.
Η πανδημία του κορωνοϊού φέρνει καθυστερήσεις και στο επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Όπως δήλωσε, από τα πέντε γρήγορα τρένα που έχει παραγγείλει η εταιρεία για το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το πρώτο μόνο αναμένεται να παραδοθεί κανονικά τον Σεπτέμβριο και τα υπόλοιπα τέσσερα θα καθυστερήσουν περίπου έξι μήνες.
Όπως είπε ο κ. Τσαλίδης, το επενδυτικό πρόγραμμα πάει πίσω και λόγω της Ιταλίας, καθώς εκεί ανακατασκευάζονται τα νέα τρένα.
Ο κ. Τσαλιδής δεν αναφέρθηκε εκτενώς στο επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρκούμενος στο ότι αυτό θα παρουσιαστεί σύντομα. Σημείωσε πως οι επενδύσεις, ειδικά σε τροχαίο υλικό, συνδέονται με τα έργα του δικτύου που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Μεταξύ των επενδύσεων που έχουν υλοποιηθεί, περιλαμβάνεται η προμήθεια των πέντε νέων τρένων ύψους 50 εκατ. ευρώ και η αναβάθμιση του μηχανοστασίου της Θεσσαλονίκης ύψους 16 εκατ. ευρώ.
Ακόμα συμπλήρωσε πως αντίστοιχη αναβάθμιση προγραμματίζεται και για το μηχανοστάσιο της Αθήνας αλλά και σε πολλές από τις 13 εγκαταστάσεις της πρώην ΕΕΣΤΥ σε όλη την επικράτεια.