Δημήτρης Μαλλάς

Έτοιμη να προχωρήσει στην υλοποίηση επενδυτικού πλάνου ύψους 10 εκατ. ευρώ στην επόμενη διετία δηλώνει η διοίκηση της Πλαίσιο Computers. Όπως ανακοινώθηκε χθες, κατά τη διάρκεια της ετήσιας παρουσίασης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει μία σειρά από σημαντικές ενέργειες, με τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Κώστα Γεράρδο να μη γίνεται περισσότερο συγκεκριμένος, αν και σημείωσε ότι ο στόχος είναι να υπάρξει οργανική ανάπτυξη και οι κινήσεις που θα γίνουν θα αλλάξουν σημαντικά την Πλαίσιο Computers.

Ερωτώμενος σχετικά με τις πληροφορίες περί επέκτασης στο χώρο των ηλεκτρικών ειδών, θέμα στο οποίο έχει αναφερθεί το Banks.com.gr, ο κ. Γεράρδος σημείωσε ότι πρόκειται για μία κίνηση που έχει μεγάλες απαιτήσεις και για την οποία υπάρχουν σκέψεις εδώ και 5 χρόνια. «Είμαστε πλέον πιο έτοιμοι να κάνουμε τέτοια κίνηση αλλά δεν έχω κάτι άλλο να σας πω» ήταν η χαρακτηριστική δήλωση του κ. Γεράρδου, ο οποίος δήλωσε ότι η εταιρεία είναι πλήρως προετοιμασμένη για την άνοδο που εκτιμάται ότι θα υπάρξει και πρόσθεσε ότι «γενικώς θέλουμε να κάνουμε μικρά βήματα όσον αφορά την ανάπτυξη μας».

Στην παρουσίαση του ο κ. Γεράρδος αναφέρθηκε στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου για το 2017, που παρουσίασαν βελτίωση παρά το δύσκολο περιβάλλον. Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 286 εκατ. ευρώ από 283 εκατ. ευρώ το 2016, βελτιωμένες κατά 1% λόγω των επιδόσεων του 2ου εξαμήνου (ποσοστό αύξησης 5%). Επίσης, ο όμιλος πέτυχε ενίσχυση του EBITDA κατά 5,9% στα 10,7 εκατ. ευρώ από 10,1 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Γεράρδος αναφέρθηκε ακόμη στα κύρια σημεία που χαρακτήρισαν το 2017, τα οποία ήταν:

  • Η πολύ επιτυχημένη σχολική περίοδος με 330.000 συναλλαγές και μία διαρκώς βελτιούμενη πορεία από την είσοδο της Πλαίσιο στη συγκεκριμένη αγορά το 2013
  • Ο υπερδιπλασιασμός των πωλήσεων της Black Friday, με τους επισκέπτες του plaisio.gr να ξεπερνούν τα 2.000.000 και τις παραγγελίες να παραδίδονται την επόμενη μέρα παρά τη μαζικότητα τους
  • Η εξαιρετική εικόνα της περιόδου των Χριστουγέννων, η οποία δεν υπονομεύθηκε από τις πωλήσεις της Black Friday
  • Η εντυπωσιακή πορεία του καναλιού πωλήσεων internet (+12% σε ετήσια βάση) και
  • Η απόδοση των εμπορικών ενεργειών που έγιναν στη Βουλγαρία που οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων της θυγατρικής το 2017 κατά 15,2%.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ