Αύξηση κατά 57% κατέγραψαν τον Μάρτιο οι ελληνικές εξαγωγές ενδυμάτων, από 47,7 εκατ. € το 2020 σε 75 εκατ. € το 2021.
Η αύξηση του Μαρτίου περιόρισε τις απώλειες του α’ τριμήνου σε 12% από 30% που ήταν το πρώτο δίμηνο του έτους. Οι εξαγωγές ενδυμάτων το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν σε 207 εκατ. € έναντι 236 εκατ. το 2020.
Η συνολική αξία εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το α’ τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε 492 εκατ. €, καταγράφοντας άνοδο 0,8% έναντι του 2020
(488 εκατ. €).
Στη θετική αυτή εξέλιξη συνέβαλαν οι εξαγωγές του πρωτογενούς τομέα, του βαμβακιού, που σημείωσε άνοδο 24,8%. Η αξία εξαγωγών του βαμβακιού διαμορφώθηκε σε 185 εκατ. € το 2021 έναντι 148 εκατ. € το 2020.
Οι εξαγωγές κλωστοϋφαντουργικών σημείωσαν μικρή κάμψη 3% και ανήλθαν σε 101 εκατ. € έναντι 104 εκατ. € το 2020.
Όσον αφορά τις εισαγωγές για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας, το α’ τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 597 εκατ. €, μειωμένες κατά 12,3% έναντι του 2020 (681 εκατ. €). Το μεγαλύτερο μέρος των εισαγωγών αφορά τα ενδύματα (434 εκατ. € το 2021 έναντι 516 εκατ. € το 2020).
Τέλος, όσον αφορά την εγχώρια αγορά, λόγω του lockdown, τόσο οι πωλήσεις χονδρικής, όσο και οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν μείωση 17% και 30% αντίστοιχα.