Η πανδημία, όπως ήταν αναμενόμενο,πάγωσε τις διαδικασίες των διαγωνισμών ιδιωτικοποίησης, παρόλα αυτά, ο εξωτερικός παράγοντας δεν φαίνεται να ασκεί έντονες πιέσεις προς την κατεύθυνση αυτή, δεδομένων των συνθηκών που δημιούργησε ο κορωνοϊός.
Στη νέα έκθεση της Κομισιόν, στο πλαίσιο της μεταμνημονιακής εποπτείας γίνεται εκτενής αναφορά στους εν λόγω διαγωνισμούς, με το ενδιαφέρον να στρέφεται στα μεγάλα έργα, όπως το project του Ελληνικού, το “Ελ. Βενιζέλος”, τα περιφερειακά λιμάνια και τη ΔΕΠΑ.
- Το έγγραφο αναφέρεται στο Ελληνικό και τονίζει ότι για την ολοκλήρωση της συμφωνίας,πρέπει να επιλυθούν οι δικαστικές εμπλοκές για την άδεια του καζίνο, έπειτα και από την απόφαση του ΣτΕ που έδωσε το “πράσινο φως”. Σχετικά με τους χρήστες, επισημαίνεται ότι είναι σε εξέλιξη μια δικαστική διαμάχη για την μετεγκατάσταση ενός ιδιώτη. Στην έκθεση η Κομισιόν εκτιμά πάντως ότι “πολύ σύντομα” θα ξεκινήσουν και οι εργασίες κατεδάφισης.
- Σχετικά με τις διαδικασίες ή τους διαγωνισμούς πώλησης ποσοστών του ΤΑΙΠΕΔ, όπως ΕΛΠΕ, ΔΕΠΑ Υποδομών, ΔΕΠΑ Εμπορίας, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) κ.α. οι αποφάσεις θα ληφθούν στο μέλλον με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών στις αγορές.
- Σχετικά με τη μαρίνα Αλίμου επισημαίνεται ότι η συναλλαγή -με οικονομικούς όρους- θα ολοκληρωθεί εντός 4 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης που έγινε στις 13 Μαϊου. Πρόοδο στις διαδικασίες παραχώρησης της Εγνατίας Οδού διαπιστώνει η Επιτροπή. Οι δεσμευτικές προσφορές για την παραχώρηση του οδικού άξονα δεν θα υποβληθούν, πάντως, στα τέλη Ιουνίου όπως είχε προγραμματίσει το ΤΑΙΠΕΔ.
Τέλος, για τα περιφερειακά λιμάνια, η Κομισιόν τονίζει ότι θα δοθεί προτεραιότητα σε τέσσερα εξ αυτών.
Διαβάστε παρακάτω την έκθεση: