Μπορεί ο Ιανουάριος να ήταν καταστροφικός μήνας για την ναυλαγορά, κυρίως για το χύδην φορτίο.
Ωστόσο η ανάκαμψη, που καταγράφηκε τον Φεβρουάριο, και συνεχίστηκε μέχρι και το κλείσιμο της Παρασκευής 6 Μαρτίου γεννά προσδοκίες πως η σταδιακή επαναλειτουργία των εργοστασίων σε όλο και περισσότερες επαρχίες της Κίνας θα επαναφέρει την αγορά σε υψηλότερα επίπεδα.
Αυξημένη η ζήτηση για μικρότερα πλοία, καθώς τα capes παρέμειναν σε χαμηλά επίπεδα.
Τον Φεβρουάριο ο δείκτης capesize υποχώρησε -61% (ετησιοποιημένο) χαμηλότερα των 3.000$/ημέρα. Θα κριθεί στη συνέχεια από την ζήτηση σιδηρομεταλλεύματος από την Κίνα, τότε πιθανά να βελτιωθούν και οι αποδόσεις των capes.
Την Παρασκευή ο δείκτης Baltic Dry Index (ναυλαγορά χύδην φορτίου) ενισχύθηκε +6,7%, κατά 38, στα όρια των 600 μονάδων.
- Πρόκειται, σύμφωνα με το εξειδικευμένο shippingherald.com/εφημ. Ακτή Μιαούλη, για τη μεγαλύτερη ημερήσια απόδοση από τον Ιούλιο του 2019. Ενδειξη, πως επιχειρείται η εξισορρόπηση προσφοράς με ζήτηση.
Πρωτοστάτες, και αυτή τη φορά-για πολλοστή φορά- οι Greeks του Shipping, οι κινήσεις των οποίων θεωρούνται σημεία αναφοράς και benchmark για την ναυλαγορά, παγκοσμίως.