Mία ακόμη διάκριση πέτυχε μία ελληνική συνεργασία ανάμεσα στην Relevance Digital Agency και την Avis και μάλιστα με την υπογραφή της Google.
Ειδικότερα, για δεύτερη συνεχή χρονιά η Ελλάδα βρέθηκε στο επίκεντρο των βραβείων Google Excellence Premier Partner Awards με πρωταγωνιστές τις δύο προαναφερθείσες εταιρείες, οι οποίες κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να κερδίσουν το βραβείο Video Excellence Award της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
Case Study: H Αvis πριν λίγο καιρό λάνσαρε μια νέα 360Ο καμπάνια για τους «Μύθους γύρω από το Leasing» η οποία προωθήθηκε σε ATL, BTL κανάλια επικοινωνίας με πολύ μεγάλη επιτυχία.
H Relevance Digital Agency, στα πλαίσια της συνεργασίας της με την Avis, ανέλαβε να χρησιμοποιήσει όλα τα εργαλεία που της Google (Performance Marketing, YouTube – Display – Paid Search Advertising) για να προωθήσει με τον καλύτερο τρόπο την καμπάνια.
Τα αποτελέσματα από αυτή την καμπάνια ήταν εντυπωσιακά:
Για το λόγο αυτό οι 2 εταιρίες διακρίθηκαν διεθνώς από την Google στην κατηγορία Video Excellence, ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετοχές από 40 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.