Tα «ελληνόφωνα» σήματα μπύρας προτιμά 1 στους 2 Έλληνες, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, σε εκδήλωση με εκπροσώπους των ΜΜΕ, όπου προανήγγειλε επενδύσεις άνω των 46 εκατ. ευρώ


Όπως ο ίδιος ανέφερε, τα συγκεκριμένα brands τα τελευταία χρόνια έχουν κερδίσει σημαντικό μερίδιο της κατανάλωσης, κατέχοντας πλέον μερίδιο πάνω από 50% στη συνολική κατανάλωση μπύρας στην Ελλάδα. Με τα ελληνικά σήματα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας όπως η Άλφα και η Μάμος που επαναλανσαρίστηκε προ ενάμιση έτους να έχουν σημαντική θέση στην αγορά και πολύ καλές εξαγωγές.

Για την πορεία της εταιρείας ο κ. Δανιηλίδης δεσμεύθηκε να δώσει στοιχεία μετά τς 12 Φεβρουαρίου οπότε και ανακοινώνονται τα οικονομικά μεγέθη της μητρικής Heineken.

Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις, ο κ. Δανιηλίδης είπε πως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την τριετία 2019 – 2021 έχει σχεδιάσει επενδυτικό πρόγραμμα 46 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως, όπως γνωστοποίησε, ανάλογα με τις ανάγκες και τις εξελίξεις στην ευρύτερη αγορά, ενδέχεται να αναθεωρηθεί προς τα πάνω. Σημείωσε πως το μερίδιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας συνολικά στην αγορά μπύρας στην Ελλάδα είναι λίγο πάνω από το 50%, ενώ εμφανίσθηκε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας αλλά και της αγοράς τη φετινή χρονιά. Ειδικότερα και σε ότι αφορά τις εξαγωγές σημείωσε ότι αυτές αποτελούν βασικό κορμό της στρατηγικής της εταιρείας. Σήμερα οι εξαγωγές της εταιρείας αντιστοιχούν στο 10% των συνολικών πωλήσεών της, ενώ όπως ανέφερε ο ίδιος ο λόγος εξαγωγών προς εισαγωγές στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι 8 προς 1.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here